Aztaa
Ez a svéd nő egy hét alatt bemagolta a 328 oldalas Ikea katalógus minden egyes betűjét
Nagyon unatkoznak ott fent északon.
[gif]https://media.giphy.com/media/fv9DObkCWTxZe/giphy.gif[/gif]Nem éppen a legszokványosabb módon indítja a svéd lakberendező óriás, az Ikea, 2018-as reklámkampányát. A cég ugyanis betalálta egy meglehetősen furcsa ajánlattal, a korábbi kétszeres memória világbajnokot, Yanjaa Wintersoul-t. Küldtek neki egyet a legújabb katalógusokból, hogy tanulja meg az egészet, méghozzá olyan gyorsan, amilyen gyorsan csak tudja.
A 23 éves svéd lány nem lacafacázott, egy hét alatt beverte a 328 oldalas kiadvány minden apró részletét, úgy, hogy még egy pontosvessző sem maradt ki belőle. Azóta már többen is kikérdezték tőle a tanultakat és Yanjaa egyszer sem hibázott. Pontosan tudta, hogy melyik konyhaszekrény lapul a 92-ik oldalon, mint ahogy akkor sem jött zavarba, amikor a 216-ik oldalon lévő, Pahl fantázianevű íróasztalról és a hozzátartozó székről kérdezték. Egyetlen apró részletet sem hagyott ki a különböző termékleírásokból.
[vembed youtube=”vcaoizyBszU” ]A lány egyáltalán nem tartja magát különlegesnek, elmondása szerint még az egyetemi vizsgaidőszakok kínkeserves napjai alatt talált rá véletlenül egy olyan technikára (Memory Palace), amivel rendkívül gyorsan és sokkal hatékonyabban tudta megtanulni az adott tananyagot. Képeket társított a leírtakhoz – nagyon leegyszerűsítve ennyi az egész. Most pedig már segítséget se kell kérnie, ha elmegy bútort vásárolni.