Bulvár
Félrerakja a lantot a Punnany Massif!
Az egyik legismertebb magyar zenekar idén sem lesz passzív. A több, mint 100 000 YouTube feliratkozóval rendelkező Punnany Massif most dalban mondta el terveit. Az együttest decemberig csak nyolc koncerten láthatjuk, a srácok inkább a stúdió „magányát” választják, és az OTP jóvoltából végre nyaralni is elmennek.
Az idei terveket a zenekar dalba is foglalta és meg is filmesítette, ha kíváncsi vagy arra, hogy miből lesz a cserebogár, akkor lesd meg a videót:
[vembed youtube=”RqjdW-DD-yM” ]
„A 2016-os esztendő egy rendhagyó fejezet lesz a Punnany-nagykönyvben: a turnézás non-stop őrülete után ebben az évben lejjebb akarjuk csavarni a fordulatszámot, az állandó jövés-menés helyett szeretnénk több időt tölteni egy helyben, nevezetesen a stúdióban” – kezdte sajtótájékoztatót a két Punnany alapító, RendbenMan (Felcser Máté) és Wolfie (Farkas Roland). A rajongóknak azonban mégsem kell teljesen nélkülözni kedvencüket, egy “limitált széria” erejéig színpadra lép majd a csapat: a decemberig hátra lévő időben négy szólókoncerten és négy fesztiválon találkozhatunk a srácokkal.
A négy szólókoncert mindegyike a Budapest Parkba, Európa legnagyobb szabadtéri szórakozóhelyére vonzza majd a punnanysokat, elsőként egy dupla, nyárindító koncertre, május 13-án és 14-én. „A nyári szezon nyitányaként a legdurvább extrákkal megpakolt Punnany-hétvégét raktuk össze, amire csak egy trú Massif-rajongó vágyhat” – mesélte Máté. Május 13-án például egy lemezbemutató kerül színpadra. „A nyárindító víkend első napján dobjuk ki a FEL kislemez-trilógia második korongját” – tudtuk meg, s a koncerten „szpesöl gesztek és egyéb huncutságok is várhatóak”. Másnap pedig egy “újrabemutató” koncert örvendezteti a fanokat abból az alkalomból, hogy 10 éve látott napvilágot az első Punnany lemez, a Körkorkép. „A 2016-os évben ezért újra kiadjuk az azóta már ritkaságnak számító korongot, a Parkos duplabuli második napján pedig, a csapat történetében először, a lemez teljes anyagát élőben is leadjuk” – mondta Wolfie. „A Parkba még két alkalommal tér vissza a Punnany: júliusban itt ünnepli a szülinapját és szeptemberben pedig egy szezonzáró bulival búcsúzik a zenekar a nyártól” – tette hozzá dr. Soltész Péter, a zenekar & az AM:PM Music kiadó vezetője.
A szólókoncertek mellett mindössze négy fesztiválfellépést vállalt a banda, méghozzá a négy legnagyobb hazai fesztiválon. A sort a soproni Telekom VOLT Fesztivál nyitja, majd a Balaton Sound következik, ahol Macklemore előtt lépnek fel. A várva-várt Sziget nagykoncert után pedig a STRAND – Nagyon Zene Fesztiválra egy különlegesnek ígérkező és a megszokottnál hosszabb koncerttel készül a csapat.
A sajtótájékoztatón elmondták, hogy a stúdiózás és a limitált koncertkínálat előtt azonban feltöltekező kikapcsolódásra indul a két alapító, akiknek – ott helyben – egy meglepetéssel készült a zenekart már évek óta támogató bank képviselője. „Az OTP Juniorral évek óta támogatjuk a zenekart, akikkel számos izgalmas és rendhagyó projekt van már a hátunk mögött, akárcsak a Hétköznapi Hősök klip forgatása a Veszprémi Utcazenén vagy a klipben szereplő hangszerek jótékonysági árverése” – kezdte mondandóját Dolezsai Gergely, az OTP Bank Márkamenedzsment és Marketing Kommunikációs Főosztályának vezetője, aki egy páros repülőjegyet rejtő borítékot húzott elő zsebéből és adta át Máténak és Wolfie-nak. „Most egy újabb izgalmas időszak következik a zenekar életében, aminek a középpontjában az alkotás áll.
„Ehhez szeretnénk mi is hozzájárulni azzal, hogy biztosítjuk a fiúk utazását, amiből inspirációt meríthetnek a következő időszakra” – mondta Dolezsai.
Egy ünnepi pillanatnak is teret adott a zenekar sajtótájékoztatója: újabb díjat zsebelt be a Punnany. Bejelentették, hogy a Punnany YouTube csatornája átlépte a 100 000 feliratkozót. Ez a mérföldkő pedig díjat ér, a YouTube új díja, az Ezüst Play Gomb – vagy, ahogy a nemzetközi porondon hívják, a Silver Play Button – jár azoknak a csatornáknak, akiket ilyen óriási tömeg követ már folyamatosan, és lelkesen a YouTube-on. A díjhoz a YouTube magyarországi menedzsere is gratulált. „A YouTube-ot sokszor emlegetjük a világ legnagyobb színpadaként, ahová bárki kiállhat és megmutathatja tehetségét. A Punnany-nak ez sikerült, mert rövid idő alatt elérték a 100 000 feliratkozót csatornájukon és ezzel elnyerték a YouTube Silver Play Button díját is. Gratulálunk a fiúknak és találkozzunk az arany play gomb díjátadóján is hamarosan!” – mondta Bíró Pál, a cég magyarországi menedzsere.
„A WM Music Distribution 2012-ben vált a YouTube prémium partnerévé, azóta igyekszünk munkánkkal megkönnyíteni a hazai független kiadók és előadók YouTube jelenlétét” – mondta a kerek szám apropóján Gallasz Enikő, WM Music Distribution Kft. ügyvezetője. „Az AM:PM Music kiadóval évek óta sikeresen dolgozunk együtt, a Punnany Massif YouTube csatornáját pedig 2014 októberében kezdtük el kezelni. A kiadó és a zenekar nagyon hatékonyan hajtott végre minden olyan optimalizálási feladatot, ami egy jól működő csatorna felépítéséhez szükséges, és a jogkezeléssel kiegészítve nagyon rövid idő alatt látványos sikereket értünk el. A zenekar egy jó példa arra, hogy miért és hogyan érdemes a digitális szolgáltatásokat, és főleg a YouTube-ot használni promócióra, jogkezlésre és nem utolsósorban akár bevételszerzésre” – tette hozzá az ügyvezető.