Aztaa
Három csíkból otthont: luxuslakást kreáltak az Adidas logójából
Izgalmas projektet dolgozott ki a lengyel származású építész-tervező, Karina Wiciak: a művész négy jó ismert brand logóját felhasználva épített nem mindennapi lakóházakat. Wiciak egy ruházati-sportcég, az adidas és három autógyártó, az amerikai Chevrolet, a francia Renault illetve a japán Mitsubishi márkajelzését vette alapul és mindegyik formájára koncentrálva alakította ki az egyes épületek szerkezetét.
Habár a házak – eddig – csupán koncepció és elképzelés formájában léteznek, a lengyel artist mindegyiknek saját nevet adott és azok enteriőrét is megálmodta és részletesen kidolgozta. Az adidas-ház a Trihouse nevet kapta, mely utal a márka három csíkjára. Az építmény négy emeletes lenne és összesen 560 négyzetmétert tenne ki a valóságban. Fent találhatnánk a hálókat, a fürdőt és a gardróbot, a harmadikon két fürdőt és két hálót, a másodikon a könyvtárt, az edzőtermet, egy pihenőszobát és a tanulószobát, a földszinten pedig lenne a konyha, az étkező és a nappali.
A második házat Karina Crosshouse-ra keresztelte, ez stílszerűen a Chevrolet kereszt alakú logójára épülne és 245 négyzetméter lenne élőben.
A Rhombhouse a harmadik dizájn, mely nem meglepő módon a Renault rombusz formájú logójára alapul. Ez a tervek szerint 270 négyzetméter.
És végül a negyedik luxuslak, talán a legfuturisztikusabb mind közül, egy konkrét háromszög, egészen pontosan egy, a Mitsubishi logóból transzformált piramis-ház, avagy a Pyrahouse. Az adidas-építmény után ez a legnagyobb a maga 320 négyzetméterével.