Stílus
Hivatalos Michael Kors kampányban használták fel ByeAlex és Hiro dalát
Yes of course, Michael, Michael Kors
A ’90-es évek New York-i utcai öltözködéséből merített a Michael Kors új kollekciója, mely megkapta most az első kampányvideóját, meglepően ismerős zenei aláfestéssel. A nemrég a Versace-t bekebelező brand a Senkise X Hiro „korskorskors” dalát használta fel, de komolyan, nem vicc:
[instagram]BpRl8DhFOkE[/instagram]A rövid reklámban magyar szó nem hangzik el, csak a brand neve ismétlődik auto-tune körforgásban, de attól még meglepő, hogy a cég lecsapott az amúgy „kamu brandeket” hordó emberekről szóló vicc dalra. A 24.hu meg is kereste ByeAlexet, hogy miként jött létre a csodás kollab. Állítása szerint a zenéit kiadó Magneoton kapcsolatban áll nemzetközi publishing cégekkel és ügynökségekkel. Még nyár elején egy ajánlóban jutott el a Michael Korshoz a daluk, és azonnal le akartak csapni rá az új nemzetközi online kampányukhoz.