Kövess minket

Stílus

Itt a hivatalos rangsor: ezek voltak a 2019-es év legjobban menő brandjei

Könnyen megjósolható eredmények.

Megosztva

Ismét publikálta negyedéves, 2019 utolsó hónapjait összegző divatrangsorát a Lyst nevű, fashionre specializálódott kutatási platform – a nagy logós, szénnéhypeolt luxus-és streetwear határán mozgó brandek megőrizték domináns pozíciójukat, a hűvös őszi hónapok és a fagyos december pedig láthatóan hatást gyakorolt arra, kik szerepelnek még a listán.

A 2019 legmenőbb férfi márkáit csokorba szedő gyűjtés nem okoz túl nagy meglepetést, a 20-as rangsorban már jól ismert divatházak neveit találjuk. Az első helyen a korábbi gyűjtésekhez hasonlóan ismét az Off-White végzett, hiába vizionálta a streetwear halálát az alapító Virgil Abloh.

Forrás: Hypebeast

A topban képviseltetik magukat a legfontosabb luxusóriások is: a második helyen a Gucci, a harmadikon pedig a Balenciaga áll és az algacipőknek köszönhetően Kanye West YEEZY-je is visszakúszott a 16. helyig. A hidegebb hónapok miatt érthetően negyedik a nagy pufikabátjairól ismert Moncler, tizenhetedik a Face-Patch télisapija miatt az Acne Studios és tizenkilencedik a legendás bakancsgyártó Dr. Martens.

A gyűjtés összeállításához a Lyst havi bontásban elemezte több mint kilenc millió vásárló netes kereséseit és online shopping tevékenységét, kutatásuk a minél pontosabb eredmény érdekében több mint 12 ezer dizájnerre és online üzletre terjedt ki, emellett vizsgáltak közösségi médiát és Google adatokat is.

Így fest a 2019 utolsó negyedévének legforróbb férfi márkáit listázó komplett rangsor:

1. Off-White™
2. Gucci
3. Balenciaga
4. Moncler
5. Versace
6. Fendi
7. Prada
8. Valentino
9. Saint Laurent
10. Burberry
11. Stone Island
12. Nike
13. Givenchy
14. Bottega Veneta
15. Vetements
16. YEEZY
17. Acne Studios
18. Canada Goose
19. Dr. Martens
20. Loewe

A legnépszerűbb férfi termékek ezek voltak:

Forrás: Lyst

Forrás: Lyst

A nők pedig ezeket preferálták (Gucci öv mindörökké!):

Forrás: Lyst

Forrás: Lyst

Ahogy a Highsnobiety is írja, megállapítható, hogy az olyan, vásárlásra agresszíven ösztönző leárazások és akciók, mint a Singles Day vagy az itthon is népszerű Black Friday nem alakítottak sokat a kialakult eredményeken, a hideg idő viszont annál inkább, ezért is lehet, hogy a legkedveltebb férfi termékek közt az első a Moncler Maya dzsekije, a második pedig a Gucci GG logós szürke-fekete sálja volt. De jól futott az UGG mamusz, a Stone Island nadrág, a Balenciaga táska és a Yeezy 500 Stone is.

További infókért csekk a Lyst oldalát.

(Highsnobiety)

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés