Aztaa
Jay-Z felfedte „Monogram” nevezetű saját fűmárkáját
Hov is belevág a fűbizniszbe.
Jay-Z bejelentette: hamarosan érkezik első saját fűmárkája, a Monogram, amit az a kaliforniai Caliva nevű cég dob majd piacra, aminek a rapper lett a stratégiai vezetője múlt júliusban.
A megjelenés apropójából írt közleményből kiderül, hogy a Monogram célja, hogy „újradefiniálja azt, amit a kannabisz ma fogyasztói számára jelent”. A brand emellett összetéveszthetetlenül remek minőséget és a legnagyobb szakértelemmel válogatott marihuána fajtákat ígér, amit aprólékos és precíz termesztési folyamatokkal érnek el.
A Monogram rögtön kapott is egy webszájtot és egy Instagram oldalt, habár az sajnos nem derült ki, hogy konkrétan milyen típusú termékeket várhatunk Hov márkájától. Ahogy az sem világos pontosan, hogy az mc füve gyógyszertárakban, vagy rendes shopokban lesz-e majd kapható, a másik felmerülő kérdés pedig, hogy vajon csak Kaliforniában, vagy más, a marihuána legalizációt szintén kipipáló tagállamokban is hozzá lehet-e majd jutni.
Jay-Z, lévén, hogy üzletember is, ért ahhoz, miképp érdemes promózni dolgokat, így nem meglepő, hogy rögtön csinált is egy új TIDAL playlistet (aki nem tudná, a TIDAL tulajdonosa maga az mc), amivel egy kicsit népszerűsítené saját zöld brandjét. A Monogram: Sounds from the Grow Room cím alatt futó gyűjtemény olyan előadók számait tartalmazza, mint Fela Kuti, Peter Tosh, Bob Marley, az Outkast, vagy épp Rihanna.
És hogy mi Jay feladata a Monogramet forgalmazó Caliva márka stratégiai vezetőjeként? A rapper többek közt tanácsokat ad a cégnek, azon dolgozik, hogy a vállalat elérése és kiterjedése minél nagyobb legyen, illetve hogy a brand stratégiája minél működőképesebb lehessen. Tekintve, hogy a marihuána legalizációja egy igen aktuális és forró téma az Egyesült Államokban, Hov ennek ügyében felmerülő társadalmi-igazsági kérdésekre is fókuszál, elméletileg ez is beletartozik a „munkakörébe”.