Zene
Karrierjének stációit járja végig The Weeknd a „Snowchild” animált, Kertvárosi Gettóra hajazó klipjében
A Trilogy, a Kissland, a Beauty Behind The Madness, a Starboy, a My Dear Melancholy és az After Hours-éra egyaránt megjelenik.
Újabb klip debütált The Weeknd slágerlistákat leuraló After Hours albumáról, ezúttal a melankolikus hangulatú Snowchild kapott egy látványos animált vizuált.
Az egyfajta létösszegző dalként is értékelhető trackben Abel arról énekel kissé megcsömörlötten, hogy ráunt már a sztárlétre és az azzal járó luxus nem jelent már számára semmit, emellett megemlíti, hogy az általa vásárolt villában nem is igazán érezte soha otthon magát. A refrénben eldalolja, hogy habár „régen Cali volt a cél”, már elhagyná a csillogó, de kiüresedett nyugati parti várost.
[instagram]CC86LfXhzsU[/instagram] [instagram]CC8nf4CBf-n[/instagram]
A hibátlan hangulatú, bizonyos részeinél a Kertvárosi Gettó grafikai megoldásaira hajazó, kissé animés stílusú klipben az énekes karrierjének stációit is végigkövethetjük: a korai évekbeli, rejtőzködő Abel után látjuk a nagyhajú, The Hills-korszakbeli Weekndet, majd a Starboyt is, aki neonkeresztekkel küzd a pumává változó nők ellen. (Mind a kereszt, mind a puma fontos motívuma volt a Starboy-érának.)
Látunk havas vidékeket, eljutunk Japán piroslámpás negyedeibe is, végül pedig denevéreket látunk, amik a My Dear Melancholy korszakot, azon belül is a Call Out My Name-et idézik meg. A sztár mintegy leszámol eddigi „karaktereivel” és „énjeivel”, majd ahogy végigér a kör, elérkezünk mostani, afro hajas, piros öltönyös, napszemüveges külsejéhez, aki végül egy, az előzőleg droppolt klipekben (Heartless, Blinding Lights) kulcshelyszínként funkcionáló kaszinó előtt jelenik meg cigarettára gyújtva, kaján vigyorral az arcán.
[vembed youtube=”G0JKdFjWkLA” ]
Alább szemlélhető, milyen jelenetek kerültek átdolgozásra a Snowchild videójában:
[instagram]CC88I7JBvd-[/instagram]