Kövess minket

Aztaa

Kellett ez nekünk? Rick Astley újraalkotta a “Never Gonna Give You Up” klipjét

Megosztva

A héten hivatalosan is kollektív rickrolling áldozatává váltunk, a bűntény elkövetője pedig nem más, mint maga Rick Astley, aki egy biztosító céggel állt össze, és mindenkit megtrollkodva újraalkotta el nemigen felejthető Never Gonna Give You Up című örökzöldjét 1987-ből. Íme:

A most 56 éves énekest a CSAA Insurance Group nevű cég kérte fel, hogy rekreálják a YouTube-on jelenleg 1 milliárd kattintást is meghaladó alkotást, a művelet, illetve a kivitelezés pedig tűpontosra sikerült: a videóban feltűnnek az eredeti klip helyszínei, az ugyanolyan ruhákba bújtatott Rick leutánozza fiatal önmagát és mozdulatait, ami új, az a biztosítói szál.

A vállalat munkatársai fehér galléros polóban szaltóznak és kameóznak a hirdetésben, majd az ikonikus dalszövegre reflektálva biztosítják a klienseiket, hogy sosem hagyják majd cserben őket, nem intenek búcsút nekik és nem adják fel az értük folytatott munkát.

A cég az eredeti dalszövegre utalva azt ígéri, hogy soha sem hagyja cserben klienseit

“Igazán nosztalgikus élmény volt leróni a tiszteletet a videóm előtt a biztosítási reklámban, kezdve a helyszínektől a ruhadarabokig.” – írta Astley a kapcsolódó közleményben. “A dal rengeteget adott nekem az idők során, boldog vagyok, hogy egy másik ikonikus branddel dolgozhattam, akik a számhoz hasonlóan szintén kiállták az idő próbáját.”

A reklám a számok alapján úgy tűnik bejött, ugyanis az augusztus 15-ei publikálása óta több mint 2 millió 400 ezer megtekintésnél jár.

Az egy perces videó abszolút csúcspontja a vége felé látható, amikor is Rick csodálkozva kérdezi meg régi önmagát szimbolizáló klónjaitól, hogy most akkor ez még mindig menő?

A válasz igen, a visszajelzések legalább is ezt igazolják. Isten tudja, hogy hány generáció lesz még rickrolling áldozata.

A biztosító logója a videó végén

(NY Post)