Aztaa
Ketchup gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz

Heinz és Smoothie King együttműködésében egy meglehetősen bizarr új terméket mutattak be: a ketchup smoothie-t.
A bejelentést követően azonnal érkeztek a kritikák. A közönség reakciója meglehetősen negatív volt; sokan visszatetszőnek, “undorítónak” nevezték az ötletet. Egyes vélemények szerint ez a termék tökéletes példája annak az irányzatnak, amikor a márkák a figyelemfenntartás érdekében egyre extrémebb ötletekkel próbálnak kísérletezni, és furcsa kombinációkkal próbálják felkelteni a fogyasztók érdeklődését.
A közösségi médiában például olyan kommentárok is születtek, amelyek szerint „ez az ital az apokalipszis jele”, vagy “félek, hogy ezek tényleg a végidők”, tehát erősen negatív stílusú visszajelzések is érkeztek. Mások egyszerűen csak azt írták, hogy undorítónak hangzik már csak az ital gondolata is.
A smoothie 5,70 dollárba fog kerülni, limitált ideig, csak öt kijelölt amerikai városban.
