Aztaa
Ketchup vagy szájfény? Mindkettő lehet Rihanna és a MSCHF szépségápolási csomagjában
Erős induló szállt versenybe „Az év legabszurdabb szépségápolási terméke” díjért. Piros, apró csomagba van zárva, és orosz rulett-szerűen bármi lehet benne: ez a Rihanna által jegyzett Fenty Beauty és a botrányairól híres MSCHF márka szerelemgyereke, a Ketchup or Makeup, avagy egy csomag szájfény, ami amúgy lehet, hogy inkább ketchup.
A Nobel-díjas ötlet attól az MSCHF nevű brandtől származik, aminek kreatívjai korábban már felhívták magukra a figyelmet
- Szenteltvízzel töltött Jézus-Nike-val
- Emberi vérrel töltött Lil Nas X Sátán-Nike-val
- Hullámos Vans-utánzattal
- és Hermés Birkin luxustáskákból készített 14 millió forintos áron futó Birkenstock papucsokkal
A brooklyni divatkollektívát perek sokasága sem állította meg, így jutottak el a sorban 83. megjelenésükhöz, ami a piros maszatolós ál-szájfény lett.
A Ketchup or Makeup stílszerűen piros dobozban kapható, ami hat pakkot tartalmaz, ebből véletlenszerűen néhány ketchup, néhány pedig a Fenty szájfénye. Ránézésre mind ugyanúgy fest, így csak úgy lehet eldönteni, hogy melyik mit tartalmaz, hogy felbontod a csomagokat és megszagolod, illetve megízleled a benne rejlő piros masszát, vagy ha nagyon bátor vagy, egyenesen a szádra dolgozod.
Mint a Highsnobiety említi, még az sem garantált, hogy a dobozok biztosan tartalmaznak Fenty-t, annyira random az összetételük. A TikTokon rögtön elkezdtek záporozni a boxokat kielemző tesztvideók, a tartalomgyártók pedig elárulták, hogy bár többen azt hitték, egy már létező Fenty színárnyalatot dobtak be a kollaborációba, a cég valójában gyártott egy egyedi, új, mélyvörös, ketchup-szerű színt a projekthez.
A dropra felhoztak egy külön rúzsos-ketchupos stílusos weboldalt is, ami itt csekkolható, a bűvös doboz innen szerezhető be 25 dollárért, avagy körülbelül 10 ezer forintért.