Stílus
KITH x Notorius B.I.G. kapszulakollekció droppol a rapper halálának 23. évfordulóján
Ronnie Fieg, a 2011-ben életre hívott és azóta közel 60 különböző kollabot jegyző streetwear brand tulajdonosa két nappal ezelőtt jelentette be a friss darabok érkezését, melyeken több ízben is feltűnik az 1994-ben megjelent Ready To Die album borítóján csücsülő, kicsi Biggie-t szimbolizáló baba, mely a cover-kliséket csokorba gyűjtő listánkon is szerepelt.
[instagram]B9apKlCFdOS[/instagram]
Ahogy az sok streetwear márka kollaborációinál (lásd: Supreme!) szokott lenni, sajnos itt sem vitték túlzásba a dizájnt és nem erőltették meg magukat túlságosan a tervezők: kapunk egy KITH logót rajta a csecsemővel, egy KITH logót szignóval felturbózva, plusz két B.I.G. album (Born Again, Life After Death) borítójául szolgáló fényképet felsőkre nyomva. És ha már előkerült a Supreme és a kreativitás hiányának kritikája, nem mehetünk el amellett, hogy a Fiegék által piacra dobott babás göncök pontosan ugyanazt hozzák, amit James Jebbia brandje már ellőtt 2011-ben:
Ronnie és csapata egyébként két másik, jóval exkluzívabb hoodie-t is kiad kizárólag Biggie és a KITH márka barátai és a közeli családtagok számára. Mindkét pulcsinak megvan a maga különlegessége, az egyiken a Ready To Die, a másikon pedig a Life After Death összes dalszövege olvasható.
[instagram]B9b9mh8FIcl[/instagram]
A pólókat, kapucnis-és környakú pulóvereket magába foglaló kollekció március 9-étől, azaz mától elérhető online és a KITH üzleteiben Amerika-szerte.