Gasztro
Komoly bajban van a McDonald’s, mert a fiatalok nem eszik a kajájukat
Manapság nem visítoznak az örömtől a gyerekek, ha elviszik őket a Mekibe, hanem visszakérdeznek, hogy: „Az mi?”.
A McDonalds azon amerikai cégek közé tartozott mindig is, a Coca Cola és a Microsoft mellett, akikről azt gondoltuk még egy jó ideig velünk lesznek, hisz a márkát az egész világon ismerik és szeretik. Az ismerik még valószínűleg igaz, a szeretik viszont már egyre kevésbé, köszönhetően a mai amerikai fiataloknak. A McDonalds belső felmérése szerint ugyanis az újabb generációt nem igazán izgatják a sajtburgereik és az agyonsózott krumplijaik – írja egy belsős felmérésre hivatkozva a The Wall Street Journal.
A legismertebb terméküket, a Big Mac-et például
[highlight]csak 5-ből csak 1 fiatal próbálta egyáltalán ki.[/highlight]
Ami azt jelenti, hogy az Y generáció nem hogy nem vesz magának Big Mac-et, de még csak nem is érdekli, milyen az íze Amerikában. A cég konklúziója ebből az, hogy a többi gyorsétteremlánc és a gourmé hamburgerek előretörése miatt a McDonalds már közel sem olyan „menő” a fiatalok között, mint anno volt, vagy legalábbis minimum több opciójuk van, és ezek közül az opciók közül a meki hátul kullog a sorban.