Kövess minket

Stílus

Lemondott a Gucci kreatív igazgatója, G.w.M szívesen beugrana a helyére

Megosztva

Alessandro Michele bejelentette, hogy távozik a Gucci-tól. Harry Styles és Jared Leto kedvenc tervezője hét évig volt a luxusdivatház kreatív igazgatója, de a szerdai napon egy közleményben tudatta, hogy lemond. Egyelőre nem jelölték ki az utódját, de egy váratlan magyar jelentkező már van.

Michele a búcsúzó posztjában arról ír, hogy 20 évet töltött a Gucci-nál, és ez idő alatt a munkahelye gyakorlatilag a családjává vált, de most elválnak az útjaik, mivel más perspektívában gondolkodnak. A Gucci-t tulajdonló Kering vezetői csak pozitív dolgokat tudtak mondani a barokk és hippi stílusokat ötvöző tervezőről. „A szenvedélye, a képzelőereje, az őszintesége, és a kultúráltsága középpontba helyezte a Gucci-t, pont ahova való. Minden jót kívánok neki a karrierje következő állomásaiban” – közölte a Kering vezérigazgatója, François-Henri Pinault. Egyes pletykák szerint a törést az okozta, hogy Michele nem akart változtatni az irányvonalán, és folytatni szerette volna a brand fiatalossabbá tételét, miközben a Kering vezetése az übergazdagok irányába húzta volna a kormányt.

Egyelőre nincsenek hivatalos jelöltek a kreatív igazgatói posztra, de belsős források Davide Renne és Remo Macco neveit emlegetik. Ők mindketten Gucci veteránok, de van egy külsős jelentkező is, méghozzá G.w.M személyében. A rapper hatalmas Gucci fan, állandóan viseli a márka ruháit, nemrég egyenesen tetőtől talpig Gucciba vágta magát barátnőjével, Kulcsár Edinával.

A Blikk meg is érdeklődte a zenésznél, hogy mit gondol a divatháznál beállt változásokról, ekkor dobta be poénkodva, hogy nem utasítaná vissza az ajánlatot, ha felkérnék kreatív igazgatónak.

Benne volt a levegőben, lesznek ott még változások, az biztos. (…) Nyilván kiverné a biztosítékot, ha azt mondanám, hogy keressen meg a Gucci engem a helyére, nem akarok támadási felületet adni az újságíróknak… de amúgy miért ne?” – dobta be, majd hozzátette, hogy reméli a váltás nem eredményez minőségromlást, hisz mégiscsak a kedvenc márkájáról van szó, ő pedig hűséges típus.

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés