Stílus
Még az albínók is találnak megfelelő árnyalatot Rihanna új sminkmárkájában
„Végre egyszínű az arcom és a nyakam” – írja az egyik szépségblogger.
Mikor szeptember elején elstartolt Rihanna sminkmárkája, a Fenty Beauty, akkor a kampány kevésbé a sztár személyére koncentrált, mint a tényre, hogy bárki megtalálhatja a saját bőrszínének megfelelő alapozót. A márka 40 különböző alapozóval került ugyanis piacra, egy lépés, melyet az első reklámokban igencsak kihangsúlyoztak, a változatos bőrszínű modellek szerepeltetésével.
[vembed youtube=”Ga7dKKle774″ ]Most pedig, pár héttel a megjelenés után kijelenthető, hogy nem csak a levegőbe beszéltek, erre pedig a legjobb bizonyíték, hogy még az albínó közösségekből is pozitív a visszhang, úgy hogy a márka nem kifejezetten rájuk lett tervezve, hanem általánosságban „mindenkire”. Krystal Robinson, egy angol tesztelő például azt írta Facebookra:
„Végre egyezik a nyakam és az arcom színe, ilyen alapozót még sosem találtam korábban.„
De nem ő az egyetlen, a lenti képen látható lány például arról áradozik, hogy a 110-es szín tökéletes volt számára, és kezdi újraértékelni azokat az időket, mikor narancssárgára sminkelte ki magát, és azt hitte az a normális.
[instagram]BZB6JDpgxKD[/instagram]
Az énekesnő persze nem állt le, október 13-án máris érkezik a Galaxy Collection, melyben új szemceruzák, szájfények, rúzsok és egyéb sminktermékek találhatóak majd meg, ezúttal egy kicsit vadabb színekben.
[instagram]BZUT9znj2X9[/instagram]