Aztaa
Megérkezett Japánba a Coca-Cola első alkoholos itala
Igazi csajos piát készítettek.


125 évet kellett várni rá, de végül piacra került a Coca-Cola első alkoholtartalmú itala. Még azonban ne keressétek a kedvenc sarki közértetek polcain, mert egyelőre csak Japánban érhető el. A Lemon-Do fantázianéven futó termékkel az amerikai mamutcég az úgynevezett chūhai alkoholos üdítőital piacra szeretne betörni, ami egyre nagyobb népszerűségnek örvend az ázsiai országban. A chūhait tulajdonképpen egy sócsú nevezetű, gabona alapú égetett szeszből, szódavízből, illetve valamilyen gyümölcsszirupból állítják elő. Leginkább a fiatal nők fogyasztják ezeket a bódító hatású italokat, őket venné célba az újítással a Coca-Cola. Az üdítőóriás által gyártott fanyar, citrusos ízű frissítő alkoholtartalma nagyjából a sörével megegyező: három, öt és hét százalékos változatokban érhető el, ám, ha bejön a népeknek ezeket még számtalan variáció követheti. Egy 330 ml-es doboz ára 350 forintnak megfelelő japán jenbe kerül.
Érdekesség, hogy a Coca-Colának volt már egy hasonló, tiszavirág életű próbálkozása az 1970-es években, amikor kis kiszerelésű, dobozos borokat árultak a United Airlines gépein. Inkább kevesebb, mint több sikerrel.
