Kövess minket

Stílus

Megvették a Mitchell & Ness márkát, az üzletbe pedig Jay-Z, Meek Mill és Lil Baby is beszállt

Megosztva

Giga dealt hozott tető alá a Fanatics online sportszaküzlet megannyi celeb -és zenész befektető közreműködésével, írja a Highsnobiety.

A legendás, mezekért, sapkákért és megannyi sportruházati cikkért felelős Mitchell & Ness brand megszerzéséről van szó, amiben részt vállal hírességek igen illusztris és kiváltságos csoportja, egyebek mellett JAY-Z, Meek Mill, Lil Baby és LeBron James bizniszpartnere, Maverick Carter is. A szóban forgó sztárok amellett, hogy jó baráti kapcsolatot ápolnak, több hasonló üzleti projektet is maguk mögött tudnak már, nem mellesleg szociális ügyekért is felszólaltak már együttesen.

Ami a Mitchell & Ness-sztorit illeti, a cikkben említett források szerint egy 250 millió dolláros üzletről van szó, ami átszámítva több mint 78 milliárd magyar forint. Mint a Yahoo Sports kiemeli, a Fanatics-nek 75% részesedés jut, a maradék 25% a fent hivatkozott rapper-befektetők közt oszlik meg.

Alább Michael Rubin, a Fanatics ügyvezető elnöke, oldalán JAY-Z-vel, aki 2021-ben lett Fanatics-befektető.

A divat ciklikusan változik, de vannak klasszikusok, amik örökkévalóak. A Mitchell & Ness ilyen.” – nyilatkozta JAY-Z egy vonatkozó közleményben.

Látva a szóban forgó pénzösszeget, a jövőben borítékolhatóan komoly kampányok, kollaborációk és egyéb projektek érkeznek majd a Mitchell & Ness részéről a Fanatics-, és persze Meek, Lil Baby és Hov közbenjárásával. Végülis, a deal egyik lényeges pontja pont ezek serkentése és felturbózása volt.

Borítókép: iHeartRadio / Getty Images

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés