Kövess minket

Stílus

„Members of the Rage” néven indította útjára saját ruhamárkáját Kid Cudi

Megosztva

Kid Cudi – akitől soha nem állt messze a divat világa – a közelmúltban fejest ugrott a ruhabizniszbe, és megalapította a Members of the Rage-et, élete első saját ruhamárkáját, aminek a darabjait ő maga tervezi.

Cudi 2021 nyarán utalt arra először, hogy hamarosan saját brandje érkezik, igaz, ekkor még azt pedzegette, hogy farmereket dob majd piacra. A megjelenés aztán csúszott, és végül egészen másban csúcsosodott ki, ennek az eredménye a friss drop, ami kilenc darab, Cudder által megálmodott, ugyanazon mintával, de sok színben érkező pólót foglal magába.

“90-es évek beli grunge keverve a hiphop lelkületével, jövőbeli elemekkel.” – olvasható a brand filozófiája a Cudder tervezte Windows 98-stílusú weboldalon.

Hogy ez miben nyilvánul meg a gyakorlatban, azt nehéz megmondani az igen objektíven is tök egyszerű pólókra nézve (zárójel: a tervezői folyamatokban a Bape atyja, Nigo is részt vet), melyeken űrhajó, villámok és földgömb látható.

Mint a Highsnobiety írja, a zenész már a drop előtt világossá tette a Twitteren, hogy a Members of the Rage ruházat “nem szimpla merchandise” és ezzel együtt “nem is olcsó.”

Mescudi nem hazudott, a felsőkért valóban busás árat kell fizetni, az áruk egészen pontosan 395 dollár, avagy több mint 127 ezer forint.

Ennek ténye sok rajongót fel is háborított, akik Instagramon és Twitteren is hangot adtak az elégedetlenségüknek, kiemelve, hogy nem azért vártak órákat, hogy utána egy majdnem 400 dolláros, különlegesnek nehezen mondható felső fogadja őket.

Nem mintha ez a nagy többséget eltántorította volna a vásárlástól, ugyanis mostanra már az összes póló sold out, ahogy az várható is volt.

Konklúzió: várjuk ki a Members of the Rage-sztori végét, hisz ez még mindig csak az első megjelenés volt.

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés