Stílus
Mosható 2Pac, Billie Eilish, XXXTentacion arcmaszkokat dobott piacra a Universal Music Group
A bevételt pedig a nehéz helyzetbe került zenész szféra megsegítésére költik.
Egyre több helyen kötelező az arcunk eltakarása a járvány miatt, és habár ezt a sáltól kezdve a különféle kendőkön át sokféleképpen meg lehet oldani, mégiscsak az arcmaszk lett 2020 „kedvenc” kiegészítője. A basic orvosi maszkokon túl talán kifizetődőbb és egyedibb a mosható maszkok használata, melyekből most a Universal Music Group is kiadott egy teljes kollekciót, We’ve Got You Covered néven, a bevételt pedig teljes egészében a zenei szféra támogatására utalják át.
A maszkokra a zeneipari óriás alá tartozó legnagyobb előadók kerültek fel, mint például Ariana Grandé, Nas, The Weeknd, 2Pac, vagy épp Billie Eilish, de vannak itt olyan relatíve kisebb nevek is, mint Yungblud. A mosható maszkokért 15 dollárt kérnek el, a bevételt pedig a MusiCares nevű szervezet kapja, mely a munka nélkül maradt zeneipari dolgozókat segíti ki. A „We’ve Got You Covered” program részeként a Universal Group további 50 ezer maszkot adományoz Amerika-szerte olyan munkahelyeknek, ahol nem megoldható az otthonról dolgozás.
A maszkokat ezen a linken lehet böngészni és megrendelni, alább pár példa.