Aztaa
Penészes burgerrel reklámozza magát a Burger King
Ügyes húzás.
Meghökkentő, ám annál hatásosabb és királyabb új reklámmal rukkolt elő a Burger King, melynek középpontjában egy nem éppen étvágygerjesztő, PR-szempontból pont, hogy előnytelen eszközt használnak a hirdetésre:
egy 34 nap leforgása alatt teljesen megpenészedett, ramaty állapotban lévő, fogyasztásra már teljesen alkalmatlan Whoopert.
Hogy miért? Többek közt azért, mert számos elrettentő fotó (biztos mindenki látott már ilyet), videó és cikk jelent meg mind a McDonald’s mind a Burger King szendvicseiről, amik arra hívták fel a figyelmet, hogy ezek az ételek egyszerűen képtelenek megromlani – vagy épp penészesek lenni – a sok hozzáadott mesterséges adalék miatt.
A Burger King emiatt most lépett, és új kampányukban, melynek meggyőző szlogenje így szól: „A mesterséges tartósítók hiányának szépsége” pont a nem túl étvágygerjesztő étel csúfságát mutatják be szépnek, ezzel felhívva a figyelmet arra, hogy ők nemet mondtak a hozzáadott anyagokra. A lényeg egészen pontosan az, hogy cég ráállt arra, hogy amerikai üzleteikből teljesen – vagy majdnem, 90%-ban – kivonják a színezékek, ízfokozók és tartósítók használatát. Ahogy a 444 írja, ez eddig több mint 400 éttermükben meg is történt, 2020 végére pedig minden ottani kajáldában áttérnek erre.
Alább a 34 napos penészedési folyamatot bemutató, The Moldy Whooper néven futó reklámvideó:
[vembed youtube=”oSDC4C3_16Y” ]
Well done, várjuk, mivel rukkol majd elő a rivális Meki.