Zene
Pipás-szívecskés kollekciót dobott piacra a Nike és a Comme des Garçons PLAY
Közös ruhadarabokat dobott piacra a Nike és a Comme des Garçons PLAY – adja hírül a Hypebae.
A Play Together kollekciót eredetileg a Dover Street Market Ginza üzlet promózta be Instagramon a sportcég Swoosh logójával és a japán márka kis szívecskéjével, aztán a termékfotókból meglepetésszerűen kiderült, hogy egy másik brand, a Guccival nemrég társuló The North Face is a részese a kollabnak.
[instagram]CLdRY_5gAdf[/instagram]
A kapszulakollekció az egyszerűségre megy, és ez is a legnagyobb hibája. Az átlagos darabokon csak egymás mellé és alá helyezett logókat látunk, bármiféle átalakítás, vagy extrázás nélkül, az egyetlen „különlegesség” a márkajelzések elhelyezése, amik kivételesen nem felül középre és nem is bal felülre kerültek, hanem pont fordítva.
A kapszula egyébként mindössze szürke kapucnis pulcsikat, fehér felsőket és két fajta csíkos inget foglal magába. Ahogy azt a stílussal és megjelenésekkel foglalkozó, magyar Dropnews Instagram profil is kiemeli, egy ilyen társulás régóta a levegőben lógott, tekintve, hogy a Converse-szel már több cipő is készült (ezek megítélése az évek során szép lassan Fila disruptori mélységekbe süllyedt, köszönhetően a túltolt hype-nak), most a tornacipőiről híres márkát 2003 óta tulajdonoló Nike-n volt a sor, hogy szállítson egy, az autentikusság szemernyi jelét sem mutató tucat társulást.
[instagram]CLXon4EgNTm[/instagram]
Fontos megjegyezni, hogy a Nike és a Comme des Garçons többször is közösködött már a múltban, ezen összeborulások végterméke néhány igen excentrikus és elborult lábbeli lett, a CDG PLAY szekciójával azonban még sosem volt kollab, most ezt pótolták – bár kreatívabban tették volna.
A darabok már elérhetőek online.