Tech
Retteghet a techpiac, saját, telefonos árkádjátékokkal rukkolt elő a Gucci
Amikor a high fashion és a videójátékok világa találkozik.

Akár hisszük akár nem, a Gucci belevágott a videójáték-bizniszbe. Persze ezt nem kell túlgondolni, nem valami komoly kaliberű, nagyszabású projektről van szó, de az újítás elsőre sokaknak meglepően hatott.
A Gucci appot használva már nem csak cipőket próbálhatunk fel virtuálisan és nem csak fotókat nézegethetünk a kifutókról, hanem bele is vethetjük magunkat egy picit a retróba. Arról van szó, hogy az olasz luxusmárka a már meglévő applikációjába ágyazott két árkádjátékot, amiket a Gucci Arcade menüpont alatt érhetnek el a felhasználók. Az első két game, ami eddig elérhetővé vált a Gucci Ace és a Gucci Bee névre hallgat – megláttam a hírt, fogtam a telefonom, és le is teszteltem őket.

Először is, mindkét játék rém egyszerű. A Bee valójában egy Guccivá-transzformált és turbózott high fashion pacman, így értelemszerűen annak a szabályait is követi: a feladatunk annyi, hogy egy méhecskével – a karakter nem véletlen választás volt, a luxusbrand egy állandó, több ruhadarabon is feltűnő motívumáról van szó – kell egy labirintusban köröznünk csillagokat gyűjtve, anélkül, hogy belemennénk a pályán tanyázó ellenséges rovarokba. Pályánként három életünk és egy percünk van, az összegyűjtött pontjainkat felül egy számláló jelzi, emellett trófeákat is kaphatunk, az eredményünket pedig össze tudjuk hasonlítani a többi játékoséval a világ minden tájáról.


A márka szerint az újítás tökéletesen kifejezi kreatív igazgatójuk, Alessandro Michele „egyedi képességét, amivel a múltat képes kombinálni a jövővel”. Mint hangsúlyozzák, a játékokban „kortárs technológiát használva, eklektikusan és pionír módon mesélnek történeteket”, jelentsen ez bármit is.
Az eddig elérhető két game a brand hivatalos applikációjának letöltése után Androidon és iOS-en egyaránt kipróbálható, csupán egy profilt szükséges csinálnunk hozzá.
A Gucci az elkövetkezendő hónapokban állítólag folyamatosan frissíteni fogja új játékokkal az Arcade felhozatalát, hamarosan be is mutatják a következőt.
