Stílus
Rihanna jó úton halad, hogy megelőzze Kylie Jenner és Kim Kardashian sminkmárkáját
Iszonyat nagy siker a Fenty Beauty.
Rihanna saját sminkmárkája, a Fenty Beauty hamarosan beelőzheti Kylie Jenner és Kim Kardashian makeup termékeit, már ami az eladásokat illeti – összegezte a WWD. Az énekesnő még tavaly szeptemberben indította útjára a márkát, ami a széles színpalettájával hívta fel magára a figyelmet.
Rihanna tudatosan épített a diverzitásra és a sok színtónus felvonultatása meg is hozta az eredményét, debütálásának hónapjában 5x annyi fogyott belőle, mint a Kylie Cosmeticsből, a második hónapban pedig 34%-al előzte meg azt. Pénz mindenesetre rendesen van az iparban, Jenner 18 hónap alatt 420 millió dollárnyi eladást produkált a termékeivel.
Rihanna amúgy már sikeresen megelőzte a Kat Von D saját sminkmárkáját, és sikerült elérnie, hogy a vásárlói extra lojálisak a márkához, 471 dollárt költenek fejenként, éves lebontásban, ezzel pedig bőven megelőzi az említett konkurenciákat.
[vembed youtube=”Ga7dKKle774″ ](The Cut)