Hiphop
Snoop Dogg új „CEO” klipje valójában 4 percnyi gin reklám


Snoop Dogg visszatért egy új, „C.E.O.” elnevezésű dallal és klippel, mely valójában egy hatalmas reklám a rapper saját INDOGGO gin márkájának.
A dal hozza az OG nyugat-parti hangzást, a szövegben pedig Snoop a saját főnök státuszát is megerősíti, de a klip főleg az eper ízesítésű gin márkáját, az INDOGGO-t promózza. Nem valamiféle bújtatott reklámról beszélünk, Snoop hosszú snitteken át táncol egy a gint reklámozó hirdetőtábla előtt, és az INDOGGO üvegének lila színe is fontos szerepet játszik a klipben. A 24 dolláros gin először tavaly ősszel került forgalomba, de akkor még csak limitált kiadásban, most viszont már Amerika-szerte elérhető. Snoop imád termékeket reklámozni, és fordítva, őt is imádják a hirdetők, de a gin márka elindítása elég kézenfekvő volt, hisz a rapper ’94-es „Gin and Juice” című dala az egyik legközkedveltebb a repertoárjából.
Eközben Snoop következő albuma, a Take It from a G elvileg valamikor idén érkezik.
[vembed youtube=”oVhKJGrtVi4″ ]
