Stílus
Sztárok hasonmásaival reklámozza az új luxustáskáját Alexander Wang
Különleges marketing-kampánnyal hirdeti Alexander Wang az új luxustáskáját, a Ricco flap bag-et. A kampányban, amely először május 20-án jelent meg a márka közösségi médiáján, Taylor Swift, Kylie Jenner, Beyoncé és Ariana Grande hasonmásai szerepelnek egy klasszikus influencer unboxing formátumban. Wang ezzel ügyesen keveri a luxus divatot a popkultúrával és még az igazi sztároknak sem kell durva pénzeket kifizetnie.
A „100 százalékban hiteles” feliratú videó a Ricco táska jellemzőit mutatja be, miközben ügyesen játszik az iróniával, hogy a bemutatott hírességek valójában nem az „igaziak”. Maga a Ricco táska, amely két méretben és 850 dolláros áron kapható, Wang 2009-es ikonikus Rocco táskájából merít ihletet. Alább csekkolható.