Stílus
Tényleg Rihanna fogja visszahozni a Buffalót a divatba?
Maxon a ’90-es évek fless.
Rihanna és a Puma kollaborációja, a FENTY elég jó úton halad, hogy a „női Yeezy” legyen, mínusz a röhejesen magas árcédula. Az énekesnő szeptember végén már bemutatta tavaszi kollekcióját a nagyvilágnak és a divatkritikusok egyértelműen bólogattak, hogy RiRi tényleg nem csak a nevével próbálja eladni a brandet, hanem kifejezetten tehetsége van a szakmához.
A legújabb már most kapható darab egy őszi és téli hónapokban hordható holdjáró. Igen, Rihanna visszanyúlt a 90-es évek közepén, 2000-es évek elején népszerű Buffalo dizájnhoz és bár elsőre merésznek tűnhet a dolog, de ne feledjük Kanye-t is mindenki kiröhögte, mikor pasztell „csöves” pólókat próbált eladni divatként, aztán most mégis ott vannak a kopik a H&M-ben. A cipőt megközelítőleg 92 ezer forintért lehet megvenni amúgy, pl itt.
Ti mit gondoltak? A képek után mehet a szavazás!