Stílus
Tovább növekedett az Adidas Amerikában, miközben a Nike eladásai csökkentek
Nincs megállás, az Adidas tör előre.
Nagyot ugrottak az Adidas bevételei az elmúlt negyedévben, és ez a kijelentés a stratégiailag fontos Észak-Amerikára is igaz. Az NPD piackutató cég számai szerint a német sportszergyártó vállalat 21%-al tudott növekedni az elmúlt negyedévben, miközben a Nike 6 százalékkal visszaesett.
[twitter]https://twitter.com/NPDMattPowell/status/991965475172175873[/twitter]
A nagy növekedési számokat a különböző sztár kollaboknak tudják be, Pharrell Williams és Kanye West tehát hozzák a hozzájuk fűzött reményeket, de a street wear trend erősödése is segítette a brandet.
Fontos kiemelni, hogy az Adidas továbbra is nagyon messze áll attól, hogy behozza a Nike hatalmas előnyét Észak-Amerikában. Összehasonlításképp a német cég 5,1 milliárd dollárral zárta a tavalyi évet, míg a Nike ennek közel a háromszorosát hozta, 15,2 milliárd dollárt.
Az Adidas vezérigazgatója, Kasper Rorsted kiemelte, hogy a további növekedés érdekében Kína, Észak-Amerika, és a netes vásárlások lesznek a cég fókuszában.