Kövess minket

Aztaa

Újrahasznosított dildókból készült el a klumpatrendet is meglovagoló “tökéletes mindennapi lábbeli”

Megosztva

Bár egy Lil Peep-és egy Juice WRLD kollekciót is tető alá hozott és a Forbes is szuperlatívuszokban írt róla, a Rose In Good Faith nevű amerikai streetwear márkáról eddig keveset hallhattunk. Ez most megváltozott, hála egy nem mindennapi cipőnek, ami a brand debütáló, első saját sneakere is egyben.

A “Plastic Soul”-ra keresztelt fehér belebújós cipő, mint ahogy azt a címben is felfedtük, újrahasznosított szexjátékszerekből, egészen pontosan dildókból készült, amihez az 1976-ban alapított Doc Johnson szexjáték-társaság szolgáltatta az alapanyagokat. A márka leírása alapján a gyártási folyamat az első ötlet megszületésétől kezdve két évbe telt.

Mint az Instagramon írják, a cipőt (ami a brand számára az evolúció jelképe, az ő történetük szempontjából legalábbis biztosan) az építészet, azon belül is a Los Angelesben található The Broad múzeum konstrukciója inspirálta, ami ránézve a két objektumra részben érthető is.

A “szexuális szabadságot, fenntarthatóságot és a céltudatosságot megtestesítő” Plastic Soul ergonomikus és környezetbarát, emellett vízálló is, mi több, arch supporttal és komfortos talpbetéttel van felszerelve, amik tökéletes kényelmet biztosítanak a lábnak.

A márka egy humoros poszttal is promózta a sneakert és annak kiemelkedő jegyeit: a fotón több, a Plastic Soul elődjének és egyesek által talán hasonmásának is tekinthető sziluett található, köztük a Yeezy Foam Runnerje, amiről azt írják, nem arch supporttal felszerelt, a Crocs, ami csak szimplán Crocs, egy New Balance, ami nem vízálló, és egy Balenciaga Triple S, ami nem újrahasznosított szexjátékokból született.

Ebből az a tanulság vonható le, hogy a Plastic Soul a “tökéletes mindennapi cipő”, hiszen minden imént sorolt tulajdonság az övé, összehasonlítani sem érdemes azokkal a darabokkal, amiket a mezei felhasználó egyből felhozna. A Rose In Good Faith posztjában némi humorral és iróniával az éppen pörgő papucs-klumpa trendre reagálva és a Foam Runner úttörő mivoltára utalva azt is írja, hogy Kanye West nem az első volt, aki ilyet talált ki, csak épp a leghíresebb, így felfigyeltek rá. Majd így folytatják: “A baggy raver nadrágokat sem a Balenciaga találta fel.”

A RIGF úgy lovagolta meg a streetweart és a high fashiont egyaránt elérő és letaroló (lásd: megannyi Crocs-kollab szupersztárokkal és márkákkal) dübörgő klumpatrendet és az EVA-hab használatát – amiről a Hypebeast csinált nemrég érdekes és informatív videót -, hogy közben környezetvédelmi kérdésben is állást foglalt.”Stop Fucking Mother Nature” – hangzik a kampány egyik fő szlogenje. Ha engem kérdeztek, autentikus és erőteljes mix, akárcsak a dildók és a fenntarthatóság ötvözése.

A “Perfect Everyday Shoe” július 15-én, pénteken jelent meg, szemügyre venni és rendelni itt lehet a készlet erejéig.

(Designtaxi)