Hiphop
2 órán keresztül reklámokat vetítettek a közönségnek egy Ice Spice koncert előtt

Kései kapitalista rémálom zajlott le nemrég egy Ice Spice koncerten.
Beszámolók szerint Ice Spice amerikai turnéjának első állomásán reklámokat kellett bámulnia a közönségnek, miközben a rapperre vártak. A koncert előtt nem volt se előzenekar, se egy DJ, aki kicsit felhypeolta volna a nézőket, de még Ice Spice zenéit sem nyomták be, hogy hangulatba kerüljön a várakozó tömeg. Helyette 2 órán keresztül reklámok mentek egy kivetítőről.
Lefutott többek közt egy műszempilla márka reklámja, de végig kellett néznie a közönségnek M. Night Shyamalan új filmjének, „A csapda„-nak a hivatalos előzetesét is.
Nyilvánvalóan ezt azok szívták meg a legjobban, akik a legnagyobb rajongók, hisz ők már órákkal a kezdés előtt ott voltak, hogy az első sorból nézhessék a kedvencüket, cserébe kaptak egy kis agymosást, ugyanis elvileg 4-5 reklám ismétlődött folyamatosan. Remélhetőleg mások nem veszik át ezt a modern kínzási módszernek is elmenő ötletet.
