Kövess minket

Sport

34 db képes segítség a megfelelő nyújtáshoz

Az ágyból telefonért nyújtózkodás nem számít.

Megosztva

output_ucAEqZ.gif

Általában, mikor a szokásos otthoni rutin 10 perces edzésprogramomat letudtam (pár fekvőtámasz, egy kis súlyzózás, sok lihegés), akkor mivel aranykorbeli Schwarzeneggernek gondolom magam egy jó hosszú nyújtással vezetem le a durva és megerőltető tréningemet. Van, hogy ez a nyújtás hosszabra nyúlik (haha), mint maga a Rocky Balboa szintű edzéstervem. A baj csak az, hogy ezeket a levezető mozdulatokat az iskolás évekből hoztam magammal, és van belőle 4db max. Aki szintén hasonló gondokkal küzd, annak tökéletes lesz ez a 34 részes ábrasorozat, ami végigveszi, melyik nyújtási gyakorlat melyik izomcsoportot érinti.

Már csak az igazi edzést kéne komolyan vennem és még eredménye is lenne!   

[gembed G=34nyujtas](via beyoungbegreen)

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük