Kövess minket

Események

6+1 hely ahova el kell menned Budapesten!

A múlt héten 5 szuper napot töltöttem a barátnőmmel Londonban. A város az első 3 napban számomra még sosem látott arcát mutatta: 26 fok volt és ragyogó napsütés. Képzeljétek a Hyde Parkban a tó mellett tudtunk piknikezni, egy-egy pohár vörösbort kortyolgatva. Azonban bármennyire is szuper volt ez a pár nap, mindketten megállapítottuk, hogy Budapest mennyire cool város. A londoni árak töredékéért milliószor jobb helyeken múlathatjuk az időt, ezért meg is osztom a kedvenceinket veletek

Megosztva

1. DiVino Bazilika

DiVino

Bár mindketten a Gozsdu udvartól pár lépésre lakunk, a jó öreg Bazilika feelingje még magassarkúban is gyakran rávesz minket egy kis sétára. Egyszerűen imádjuk, hogy egy-egy nyári éjszakán sok-sok ember iszogat, beszélget a szökőkút mellett. Munkából hazafelé beugrani egy pohár borra, vagy egy éjszakába nyúló szombat este: mindkettőre tökéletes a DiVino. Ha megéheznénk a fiatal magyar borászok, a Junibor társaság borai mellett ínycsiklandozó falatok is az asztalokra kerülhetnek. Ha sikerül elkapnotok Miklós Csabit, a hely házigazdáját, akkor pedig vicces boros történetekben és mosolyokban sem lesz hiány. 😉

+TIPP: augusztus végén ismét jön a Junibor Ünnep, amikor az összes borásszal személyesen találkozhatsz és velük együtt kóstolhatod meg a boraikat!

2. Vintage Garden

VintageGarden

Ha szombati csajos ebédre vágyunk, gyakran kötünk ki a Vintage Gardenben. Szerintem a hely minden lány álmaiban szerepel, tiszta, fehér színek és rengeteg élővirág mindenütt. Ami nem is csoda, hiszen a Laura Virág tulajdonosai, Timi és Döme viszik a nem mindennapi éttermet. A felejthetetlen chabby chic élmény mellett az ételek sem elhanyagolhatóak. Az én hétvégi nagy kedvencem a húslevesük (egy átmulatott éjszaka után sem utolsó), de az étlapon mindenki megtalálja az ízlésének legkedvesebbet. Ha randipartnerünk ódzkodna a helytől, simán megnyugtathatjuk, hogy akár egy jó bélszínt is tud majd rendelni, csak semmi pánik!

+TIPP: a héten a Garden mellett megnyitotta kapuit a sütimennyország, a The Sweet is!

3. Terasz

Terasz

Ha nem csak borozni szeretnétek, hanem finom koktélokra is vágytok, akkor a Március 15-ei téri Terasz a legjobb megoldás. Itt nyugágyakon a fűben fekve iszogathatjátok kedvenc koktéljaitokat, miközben a Duna és a Gellért hegy panormámáját csodálhatjátok, ha szerencsétek van, épp elkapjátok a naplementét. Páratlan élmény. A Teraszon grill kajákat is magatokhoz vehettek, de ha komolyabb vacsira vágytok, akkor csak néhány lépés a Kiosk vagy a nemrégiben nyitott Monk’s bisztró. Mindkettő jó választás!

4. Villa Bagatelle

villabagatelle

Mostanába sokszor fordul elő, hogy este sokáig dolgoznom kell, de egy jó kis reggeli belefér a legjobb barátnőmmel. A legkedvesebb reggelizőhelyemhez ugyan át kell kelni a Dunán (számomra ez nagy szó, hiszen imádom a belváros nyüzsgését), de ezért a reggeliért megéri. A világoslila „mini kastélyban” kezdeni a napot felemelő érzés és máris sokkal energikusabban vetjük bele magunkat az aznapi munkába, miközben kibeszélhetjük egy roppanós bécsi vagy akár egy komplett francia reggeli mellett az aktuális „élet nagy kérdéseit”.

5. Baltazár Budapest

Baltazár

A Baltazárhoz ismét Budára kell mennünk, méghozzá nem is akárhova, hanem a Várba, Budapest szívébe! Egyszerűen imádom a várat. Mert semmihez nem hasonlítható hangulata van. Itt megelevenedik a történelem, azonban a modern köntösbe bújva. Miután felmásztunk a Várkert Bazár lépcsőin, bejártuk a Vár minden zegzugát, megnéztük a Mátyás templomot, már épp itt az ideje, hogy vacsorázzunk egy jót, természetesen egy finom bor társaságában. Jöhetünk nagy baráti társasággal, kettesben a párunkkal vagy a csajokkal, mindenki élvezni fogja a macskaköves teraszon elfogyasztott ételeket. A grillételeket a világ legjobb kemencéjében, a Josperben készítik, míg a kávénkat a külön a Baltazár számára pörkölt szemekből a világ legjobb kávégépében, a La Marzoccoban készítik el. A borok között pedig nem csak Magyarország, de a Kárpát-medence legjobbjait találjuk. Kell ennél több?

+TIPP: a reggeli étlapot is érdemes kipróbálnotok, illetve ha külföldi vendégetek érkezik, akkor a menő szobákat is nyugodtan ajánlhatjátok nekik!

6. 360 bar

360

A rooftop bárok egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a világban. Nálunk is van már egy-két tetőterasz, de kétség sem férhet hozzá, hogy a legjobb mind közül az Andrássy úti 360. A panoráma egyszerűen mindent visz, a nyugis lounge zene, a finom italok és ételek már csak hab a tortán. Vasárnap akár bruncholhattok is a tetőn. Újabban különleges programokat is szerveznek, legutóbb például több százan jógáztak a tetőn (ha nem Londonban vagyok, én is biztos köztük lettem volna).

+1 Secret Room

secret room

Nem vagyok túl táncoslábú, de azért néha elkap a szombat esti láz és mi is neki indulunk az éjszakának. Ekkor általában az Ötkert emeletén található Secret Roomot szoktuk választani. Ez a hely, ahogy a neve is mutatja „szupertitkos” és csak a meghívott vendégek vehetnek részt. A zene kicsit más mint lent, de nyugodt szívvel ajánljunk az Ötkertet is, hiszen rengeteg magyar és külföldi barátot is szerezhetünk itt.

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük