Gasztro
Morbid reklámmal jelentkezett a Doritos
Ki kell tűnni a tömegből.
A Super Bowl szünetében leadott reklámok valamilyen szinten sokkolni akarnak bennünket. Ezek az év legmanipulatívabb reklámjai, amelyek leginkább az érzelmeinkre hatnak (a Budweiser kampányai már 10 éve csak megríkatják a nézőket) és azt akarják elérni, hogy másnap a kisfilmekről beszéljünk Facebookon, az utcán és a kávézókban. A Doritos idei reklámja azonban kicsit erősre sikeredett.
A reklám egy ultrahang vizsgálatot mutat be, ahol az apuka nem tud a chips nélkül létezni. Még az örömteli esemény dokumentálása közben is muszáj ennie, ám nem ő az egyetlen a szobában, aki a Doritosra éhezik.
Nem akarom lelőni a poént, nézzétek meg a kisfilmet, és utána döntsétek el, hogy ez még belefér-e a jó ízlés határaiba, vagy már túllépi azt.
[vembed youtube=”Qh_gOK6xDNA” ]