Kövess minket

Gasztro

Morbid reklámmal jelentkezett a Doritos

Ki kell tűnni a tömegből.

Megosztva

A Super Bowl szünetében leadott reklámok valamilyen szinten sokkolni akarnak bennünket. Ezek az év legmanipulatívabb reklámjai, amelyek leginkább az érzelmeinkre hatnak (a Budweiser kampányai már 10 éve csak megríkatják a nézőket) és azt akarják elérni, hogy másnap a kisfilmekről beszéljünk Facebookon, az utcán és a kávézókban. A Doritos idei reklámja azonban kicsit erősre sikeredett.

A reklám egy ultrahang vizsgálatot mutat be, ahol az apuka nem tud a chips nélkül létezni. Még az örömteli esemény dokumentálása közben is muszáj ennie, ám nem ő az egyetlen a szobában, aki a Doritosra éhezik.

Nem akarom lelőni a poént, nézzétek meg a kisfilmet, és utána döntsétek el, hogy ez még belefér-e a jó ízlés határaiba, vagy már túllépi azt.

[vembed youtube=”Qh_gOK6xDNA” ]

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés