Tech
Palvin Barbival reklámozza új funkcióját a visszaszorulóban lévő Snapchat
Még egy Barbi, Jasmine, Martha hármas se tudja megállítani az elvándorlást.
Bajban van a Snapchat. Az eltűnő üzenetek, képek és videók korábbi királyát április közepén megelőzte az Instagram Stories, már ami a felhasználószámot illeti. A kis szellemlogós cég 2016 végén 158 millió egyedi felhasználóval büszkélkedhetett, ezt sikerült megugrania az Instának, 200 millió napi felhasználóval. Utóbbinak persze hatalmas előnye, hogy eleve 600 millióan használják az alap applikációt, de így is szép eredmény, hogy a harmaduk már rendszeresen nyomatja a Stories-t is.
A Snapchat másik nagy problémája, hogy a sztárokat se nagyon tudja megtartani. Egy Mediakix által készített kutatás megállapította, hogy a Youtuberek, modellek és egyéb véleményformálók már 25%-al több kontentet tolnak fel Stories-ba. És ha már így szóba jöttek a modellek: itt a Snapchat új funkciója, melyet Palvin Barbival, Martha Hunttal, és Jasmine Tookes-szal hirdetnek.
[vembed youtube=”ohN8cv7nUmA” ]A Custom Stories lényege, hogy mostantól barátaiddal közösen hozhattok létre képeket és videókat, melyek mind egy helyre mennek. Csak nevezd el a kásztöm sztoridat, válaszd ki, akiket nem utálsz és már mehet is a feltöltés. Baráti társaságok így akár egyszerre is feltölthetik a fesztiválélményeiket, különböző perspektívából, vagy ahogy a fenti videóban látszik, ha modell vagy megörökítheted a túrázás örömeit, hogy utána egy kenuban nevetgélj rajta a többiekkel. A Sztorik itt is 24 óráig élnek.