Aztaa
Ajándék fesztkarszalaggal próbálja megfogni a romániai fiatalokat a Coca-Cola
Nem isszák a fiatalok a kólát, új taktika kell.
Ahogy tombol a bio, egészséges életmód, fitnessz, #nocukor felfogás a fiatalabb generációknál, úgy válik egyre nehezebbé az egészségtelennek bélyegzett gyorséttermek és üdítőitalok marketingje. Ezt még a Coca-Cola romániai részlege is elismeri, hisz legújabb reklámjukban azzal a piackutatási adattal kezdik a kisfilmjüket, hogy: „A romániai tinik 40%-a egyáltalán nem ivott Coca-Cola-t az elmúlt hónapban„, majd azzal folytatják, „de a legtöbbjük legalább egy fesztiválra kinézett tavaly nyáron„.
A McCann reklámügynökség tehát megpróbálta a kettőt ötvözni, vonzóbbá téve a fiatalok számára a nem annyira pörgő Coca-Colát. Az ital csomagolására lehúzható majd felhelyezhető karszalagot raktak, mellyel a kolozsvári Untold Festival-ra lehet jegyet nyerni.
Nem minden karszalag biztosít belépést a Martin Garrix-et, Afrojack-et, MØ-t, és Ellie Goulding-ot is felvonultató fesztre, de a márka azt reméli, hogy a fiatalok ennek ellenére hordani fogják a különböző verziókban érkező szalagokat, elvégre mindannyian ismerünk vagy ismertünk olyan embert, akinek még a 3 évvel ezelőtti Volt fesztivál bérlet is ott rohad a csuklóján.
[vembed youtube=”Z5ro5H1agck” ](EDM Sauce)