Aztaa
A Supreme ellopta a Farmland logóját, a húsipari cég aztán fricskaként szolgáló, saját lookbook fotókkal válaszolt, amiken idős farmer bácsik a modellek
Ügyes húzás.
A Supreme augusztus 13-án fedte fel a hihetetlenül gazdag, 2018-as őszi-téli kollekciójának darabjait a neten, amiben aztán olyan kis finomságokra leltünk, mint egy több száz dolláros áron futó plüssmaci, egy távirányítós autó, különféle vázák és hamutálak, meg persze egy rakás meleg ruha a hidegebb évszakokra, ahogy illik.
A kabátok, dzsekik, pulóverek, nadrágok mellett egy rakás kollaboráció is érkezett, meg hozzánk csaptak egy seregnyi sapkát is: a klasszikus bogós és S betűs 5 paneleken kívül jött egy farmer anyagú cap, rajta egy bájos, felhős címkével. A fejfedő nem is rossz, annyi csak a bökkenő, hogy a New York-i brand gondolt egyet, majd szépen lekoppintotta a legnagyobb sertés-előállítónak és feldolgozónak, avagy a Farmland Foods-nak a több évtizede használatos logóját, mindezt hivatalos kollabon kívül, azaz az FF beleegyezése nélkül.
A vállalat végül meglepően jól reagálta le az ügyet: augusztus 24-ei tweetjükben ezt írták: “Hé, Supreme, az a logó elég ismerősnek tűnik. Lekéstük a megjelenést – mit gondoltok, tudnátok küldeni párat?” A poszt alá a #FARMLANDxSUPREME hashtaget mellékelték, a közös munkára való nyitottságuk jeléül.
A sztorinak itt viszont még közel sincs vége, a cég tegnap jól rákontrázott az eddigi poénos jófejségre, és Twitteren osztotta meg a nagyvilággal a saját lookbookját, a már említett capekkel a modellek fején, akik komor arcú, deszkás fiatalok helyett ráncos, aranyos farmerpapák voltak természetes környezetükben, az istállónál és egy traktoron csücsülve.
“Legközelebb szóljatok, ha készen álltok egy kollabra, megvannak hozzá a tökéletes modelljeink.” – szólította meg újra a divatóriást a Farmland csapata, akik külön Instagram oldalt is létrehoztak a fotósorozat népszerűsítése érdekében.
A Supreme részéről egyelőre nem érkezett válasz, de őket ismerve merünk reménykedni, hogy egyszer megszületik minden eddigi szezon legforróbb, egyben legextrémebb társulása. A Farmlandnek pedig a virslik és a baconok után ideje fejest ugrania a fashion idióta tengerébe is, a humor-és troll-érzékük már megvan hozzá, annyi szent.