Aztaa
CACTI néven indít saját italmárkát Travis Scott
Három különböző ízben lesz kapható.
Travis Scott bejelentette, hogy beszáll az alkoholos italgyártásba, és CACTI név alatt új márkát indít útjára. A houstoni rapper italmárkáját már a szeptemberben megjelent „Franchise” című klipjének megjelenése óta rebesgetik, hisz a pia feltűnt az egyik jelenetben, Travis pedig meg is említette a szövegben: „ez CACTI, nem jeges tea” – rappelte.
Az új italt az Anheuser-Busch sörfőző vállalat segítségével készítik, és három szódával felöntött ízben lesz kapható, lime, ananász, és eper. A CACTI-t Travis tequila iránti szeretete inspirálta, ennek megfelelően a tequila alapanyagát, kék agávét tartalmaz, 7%-os alkoholtartalommal.
„Nagyon büszke vagyok a CACTI-ra, rengeteget dolgoztunk rajta a csapatommal. Fontos volt nem csak a megfelelő íz, de a csomagolás eltalálása is. Mi mindig egyfajta sajátos érzést akarunk sugallni a termékeinkkel. Nagy rajongója vagyok a tequilának, ezért erről az oldalról próbáltam megközelíteni az italt. Alig várom, hogy piacra dobhassuk 2021-ben, hogy mások is élvezhessék” – mondta Travis egy sajtóközleményben. A hivatalos megjelenés valamikor jövő márciuban lesz.
[instagram]CI56RYagMDP[/instagram]
Travis Scott az idén rengeteg branddel együtt dolgozott, az olyan nagy márkákkal való kollabokból, mint a PlayStation, Fortnite, General Mills, és McDonald’s a Forbes számításai szerint egy év alatt közel 100 millió dollárt kaszált. A rapper eközben készíti az új, Utopia című albumát is, mely valamikor 2021-ben érkezik.
(HNHH)