Stílus
A botrányos H&M reklámban szereplő kisfiú édesanyja nem érti a nagy felhajtást
Nem kell mindig farkast kiáltani – vélekedik.
A hét elején felbolydult az internet, miután a H&M egy „A legmenőbb majom a dzsungelben” feliratú pulcsiban fotózta egyik gyerekmodelljét, aki történetesen fekete, így elég félreérthetően jött ki a helyzet. A svéd vállalat elnézést kért, és kijelentette, jobban oda kellett volna figyelniük. Ez viszont már nem befolyásolta azt, hogy a The Weeknd, és G-Eazy felmondják korábbi együttműködésüket a fast fashion óriással.
A kissrácnak azóta állítólag Diddy 1 millió dolláros modell szerződést ajánlott „Sean John” elnevezésű márkájánál, a lépést pedig Busta Rhymes is támogatja. A modell kisfiú anyja eközben nem érti a felháborodást. Mint egy nyilvánosságra került chat beszélgetésben elmondta:
„Én vagyok az anyuka, és ez egyike volt a több száz ruhának, amiben a fiam modellkedett. Nem kell mindig farkast kiáltani, ez nem egy lényeges probléma. Lépjünk tovább. Minden fotózásnál ott voltam, ez sem volt kivétel. Mindenkinek meg lehet róla a véleménye, de én nem értem ezt az egészet, nem azért mert elfordítom a fejem, hanem mert én nem így gondolkodok. Sajnálom.”
Az biztos, hogy az ügy már bőven túlnőtt a a kisfiún és az édesanyján.
[instagram]BdwBtq8HAb8[/instagram]