Kövess minket

Aztaa

A Burger King is beszáll a celebmenü trendbe, Nelly-t kérték fel elsőnek

Megosztva

A McDonald’s sikeres celebmenü kampányai után a Burger King sem akar lemaradni, és bejelentették, hogy ők is hírességek által összeállított menüket fognak árulni a jövőben.

A meki a Travis Scott menüvel robbantott nagyot, majd a BTS menüvel folytatták, mely még Magyarországra is eljutott. Utóbbi segítségével 41%-kal tudta növelni a McDonald’s a bevételeit 2021 második negyedévében. Amerikában jelenleg a Saweetie menüvel nyomulnak, melyet a dolgozóiknak rappelve kell felvezetniük. Ezek után nem meglepő, hogy a Burger King sem szeretne kimaradni a jóból, és mint a CNN Business írja, ők is celebmenü programot hirdetnek.

Az első híresség, akit felkértek a feladatra – a mekivel ellentétben nem éppen egy jelenleg nagyon pörgő előadó, hanem inkább – a 2000-es években sikeres Nelly. A rapper menüjét “Cornell Haynes Jr. menü”-nek fogják hívni, Nelly anyakönyvezett neve által inspirálva. A menüben lévő termékek az elnevezéshez hasonlóan nem túl kreatívak, egy sajtos Whopper, kis burgonya, és kis Sprite.

A jövőben Lil Huddy és Anitta is kap saját menüt.

Nelly saját menüjét szeptember 12-től kezdik árusítani az amerikai Burger King éttermekben.

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük