Kövess minket

Tech

A Facebook applikációba is beépítik a Snapchattől lenyúlt egy nap alatt eltűnő sztorikat

Ha akarod, ha nem, jön.

Megosztva

Forrás:

Nem tudhatjuk, hogy szegény Evan Spiegel mi rosszat tett Zuckerberg ellen egy évvel ezelőtt, de az biztos, hogy a Facebook nem áll le, míg teljesen maga alá nem gyűri a Snapchatet.

A hadjárat tavaly nyáron indult, mikor a szintén a Facebook tulajdonában lévő Instagram bevezette az Insta Stories-t, mely egy copy-paste verziója volt a szellemes applikációnak. Tették mindezt ráadásul nem is sikertelenül, a Facebook állítása szerint már 150 millióan használják a funkciót naponta, ez a szám a Snapchat teljes felhasználóbázisával egyenértékű.

Ezután a saját üzenőprogramjukba, a Messengerbe is beépítették a 24 óra után eltűnő képeket és videókat, igaz ez utóbbi nem lehetett akkora siker, tekintve, hogy Messenger Day-re keresve a „kikapcsolás” és a „turn off” szavakat dobálja fel a Google elsőként. Ezt csak bizonyos országok kapták meg, köztük a lengyelek, oroszok és amint már biztos észrevettétek, a magyarok. Ha viszont idegesít a kikapcsolhatatlan funkció, akkor rossz hírünk van, hamarosan a Facebook alap appjába is beépítik.

A „Facebook Stories”-t egyelőre csak az íreknél tesztelik, de a cég azt ígéri, hogy az elkövetkezendő hónapokban más országok is megkapják majd a frissítést. Kinézetre és használatban egyáltalán nem különbözik az Instában már megszokott modelltől, tehát az eltűnő videók és képek az app tetején jelennek meg egy személyre szabott algoritmus alapján felállított sorrendben.

Teljesen másképp osztják meg az élményeiket az emberek, mint tették azt 5 vagy éppen 2 évvel ezelőtt. Sokkal nagyobb hangsúly van a vizualitáson, egyre több fotó és videó kerül megosztásra. Azt szeretnénk, ha a felhasználóink sokkal gyorsabban és szórakoztatóbb módon oszthatnák meg kreatív képeiket és videókat” – áll a Facebook által kiadott közleményben, melyet úgy lehet emberi nyelvre lefordítani, hogy:

„NE HASZNÁLJÁTOK MÁR TOVÁBB A SNAPCHATET, ÚGYIS KIVÉREZTETJÜK!”

(via Business Insider)

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés