Kövess minket

Gasztro

A legjobb kaják másnaposságra

A nyári fesztiválszezonban különösen fontos, hogy regeneráljuk magunkat egy durvább buli után – a másnapos gyomornak azonban a közhiedelemmel ellentétben nem a pörkölt és a nehéz ételek a legjobbak.

Megosztva

Az alkohol nemcsak dehidratál, hanem irritálja is a bélrendszert, ezért egy görbe este után nemcsak a folyadékpótlás fontos, hanem a gyomor és a belek kitisztítása, megnyugtatása is. A leglédúsabb gyümölcsök és zöldségek között van az uborka és a dinnye – előbbiből készíthetünk uborkás limonádét, utóbbi pedig magas víztartalma mellett a rostokat és a gyümölcscukrot is segít bevinni a szervezetbe, ezáltal tisztítva, méregtelenítve. Ha lehet, kerüljük a kávét, mert csak még jobban kiszáraszt – helyette készítsünk inkább teát.


Reggelire mindenképp érdemes valami nem túl fűszereset és könnyen emészthetőt enni, amivel a szénhidrátot is pótoljuk: jó választás a mézes pirítós, hogy visszanyerjük az energiánkat, de ha van hozzá energiánk – vagy valakink, aki megsüti nekünk – banánpalacsintát is készíthetünk, mert ez a gyümölcs a legjobb természetes cukorforrás. Mindenképp kerüljük a zsíros, nehéz, fűszeres vagy csípős ételeket, együnk helyette minél több nyers zöldséget és gyümölcsöt, és estére máris jobban fogjuk érezni magunkat!

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.