Aztaa
A McDonald’s még több szecsuáni szószt ígér a Rick and Morty fanoknak
“We Want Sauce!”
Az Adult Swim csatornán futó, 2013-ban indult, Rick and Morty nevezetű animációs sorozat nagyobb népszerűségnek örvend, mint valaha: mémek ezrei szólnak róla, itthon és külföldön is rengetegen nézik, nemrég pedig a Billboard listán debütált a hivatalos soundtrackje. Na de hogy jön összefüggésbe a McDonald’s-szal?
A történet 1998-ban kezdődik, amikor is a gyorsétteremlánc szecsuáni szószt árult, ezzel promótálva az akkor megjelenő Mulan rajzfilmet. Ennek már 19 éve, azóta pedig senki nem kóstolta, egészen október hetedikéig, amikor nagyon limitált adagban újra elérhetővé vált, hála annak, hogy a Rick and Morty 3. évadának 1. részében szó esett róla. Az adagot viszont kevésnek találták a fanatikus rajongók, akik százasával érkeztek az adott helyszínekre, hogy megkóstolhassák a sorozat főszereplőjének kedvencét, amiből csak 70 porciónyit kezdtek el árusítani.
[vembed youtube=”EAf9Is_b00U” ]Ezt követően tüntetéssorozat indult és valóságos közhisztéria alakult ki a fanok körében, akik több, mint ezren, magukból kikelve We Want Sauce!-t kiáltozva, hatalmas transzparensekkel tiltakoztak az éttermeknél, mivel nem jutott nekik a hőn áhított, titokzatos mártogatósból.
A dolog addig fajult, hogy a rendőrséget is hívni kellett:
[twitter]https://twitter.com/fawich/status/916727172974432256[/twitter]
[twitter]https://twitter.com/luluramadan/status/916729163305947137[/twitter]
[twitter]https://twitter.com/ianjsikes/status/916809543618719744[/twitter]
A McDonald’s végül terjedelmes közleményt adott ki, és biztosított mindenkit arról, hogy több szószt fog gyártani:
[twitter]https://twitter.com/McDonalds/status/917169818725384192[/twitter]
Nem mindennapi sztori, az tuti, várjuk a folytatást.
(444, Hypebeast)