Kövess minket

Aztaa

A társulás, amit nem láttál jönni: Travis Scott a McDonald’s-szal fog kollaborálni

Megosztva

Forrás: Highsnobiety

Az elmúlt hetekben spekuláció indult arról, hogy Travis Scott a McDonald’s-szal borul össze a közelgő hónapokban, de mint sok pletykát a divat világában, ezt is érdemes volt némi szkepticizmussal kezelnünk. Aztán a Business Insider első kézből szerzett meg egy céges feljegyzést, melyből kiderült, hogy a kollaboráció híre igaz, más szóval

modern korunk egyik, ha nem leghíresebb rappere és a világ egyik legnagyobb gyorsétteremlánca a közeljövőben ténylegesen együtt fog működni és közösen munkálkodnak valamin.

Hogy ez ruhákat, ételeket (például egy Sicko Burgert, némi Cactus Friest, esetleg Stormi Shake-et), vagy egy új Meki dallamot jelent-e, egyelőre rejtély, mindenesetre megerősítést nyert, hogy tényleg La Flame lesz az első sztár, akivel a cég megkezd egy olyan partnerprogramot, melynek a hírek szerint később további népszerű celebritások lesznek az arcai. 

Merthogy tervben van egy ilyen projekt, és többek közt erről is szó esik a leakelt dokumentumban. Ebben maga Morgan Flatley, a McDonald’s amerikai marketingigazgatója erősíti meg, hogy Travis lesz az első celeb, de „alig várja már, hogy bejelentse a lineup további neveit…a maga idejében.” A szóban forgó projektet először a legutóbbi Super Bowl során lengették be, ekkor adta le a „Famous Orders” nevezetű reklámját a McDondald’s, amelyben olyan hírességek rendeléseit mutogatták, mint Kanye West, Kim Kardashian West, Whoopi Goldberg, Magic Johnson, vagy épp Millie Bobby Brown. 

Ruhák, kampányok, Happy Meal figurák?

De térjünk rá Travisre, és arra, hogy vajon mit is foglal majd magába az egyelőre titokzatos társulás: egyes források azt sejtik, hogy a rapper merchandise-t ad majd ki, de szerepelhet bizonyos kampányokban, összeállíthat egy saját menüt, egészen pontosan kaphat egy saját McMealt (itt feltehetőleg valamiféle burgerre kellene gondolnunk) emellett nincs kizárva, hogy egy Happy Meal figurát is dizájnol. Mások különféle egyedi promóciókat sejtenek – mint például a „McMillions” Monopoly játék volt – ingyen menükkel és több tematikus, Travis zenéjéhez, imidzséhez és látványvilágához szorosan kapcsolódó elemmel. 

Kamu termékek és ötletes megoldások

Egyébként amikor Twitteren elkezdtek terjedni a pletykák, több lehetséges kép is járt a nagy hír mellé, amiken láthattunk dolgozói egyenruhákat, esernyőket, Cactus Jack shortokat és egyéb göncöket is, ám ezek első ránézésre inkább tűnnek egyszerű, fanok által összeollózott és kitalált daraboknak, mint valódi, tényleges kiadásra szánt, Travis által dizájnolt cuccoknak, így szinte biztos, hogy nem ezeket kapjuk majd kézhez egy esetleges release során.

[twitter]https://twitter.com/Premeprofits/status/1293205532979986438[/twitter]
Ennél ezerszer jobb mockup volt a szingapúri ccreatt nevű művész által kreált, Happy Meal menü mellé járó La Flame figura, ami habár ugyanúgy nem lesz hivatalosan, a gyorsétterem jóváhagyásával kiadva, sokkal minőségibb és ötletesebb, mint az előbb említettek és a COVID elleni harc jegyében még mini fekete, Meki logós maszk is jár hozzá.

[instagram]CEJ-zeBHCi9[/instagram]

A tökéletes eszköz az elvesztett vásárlók visszahódítására?

Hogy érzékletesebbé tegyük a témát, idéznénk az iratból: „A megszerezhetetlen Nike cipőitől kezdve, a 30 másodperc alatt elkelt müzli kollaborációján (erről itt írtunk korábban) át a rekordokat döntögető, Fortnite-on belüli virtuális koncertsorozatáig bezárólag Travis Scott a nagyság megtestesítője kultúránkban.” – írja Flatley a Business Insider kezére jutott dokumentumban, majd azzal a klisés, kötelező fordulattal folytatja, hogy La Flame „ezen túl óriási rajongója a McDonald’s-nak és a mi ikonikus ételeinknek.”

Ezután egy furcsa, erősen marketingszagú rész következik: „(Travis Scott) biztosan rezonálni fog a fiatalos és multikulturális vásárlóinkkal, és lázba hozza majd őket, emellett több meglepetéssel is örömöt fog okozni csapatunknak, ezzel biztosítva őket arról, hogy ők is részei az izgalomnak.”

Hogy értsük miről van szó, Flatley még júniusban azt nyilatkozta, hogy a cég kezdi elveszteni fiatalabb afroamerikai -és „multikulturális” vásárlóit, és most azon vannak, hogy őket visszahódítsák. Ehhez a legjobb eszköznek Travist találták, a döntést pedig PR szempontból nehéz is kifogásolni vagy vitatni, tekintve, hogy win-win szituációt teremtve sikeresen leszerződtek a 21.század egyik legnagyobb sztárjával, mindenesetre a mézes-mázas, cicomás mondatok mögött azért fel-felsejlenek azok a pusztán üzleti célok, amik jelenleg a vállalatot vezérlik.

A kiszivárgott memo így zárul: „alig várjuk, hogy többet is eláruljunk a Travisszel való partnerségünkről és együtt ünnepeljünk a fanokkal szeptember elején.” Hogy mindez mire erősít rá? Arra a szintén igaznak bizonyuló híresztelésre, hogy a nagyszabású kollaboráció szeptember 4-én napvilágot lát. Ha pedig a dátum nem is stimmel, több mint valószínű, hogy még kora ősszel megtudjuk, min dolgozott eddig La Flame és a gyorséttermek veteránja.

[twitter]https://twitter.com/Kate_H_Taylor/status/1296546913899221016[/twitter]

(Highsnobiety / Hypebeast)

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés