Kövess minket

Aztaa

Ajándék fesztkarszalaggal próbálja megfogni a romániai fiatalokat a Coca-Cola

Nem isszák a fiatalok a kólát, új taktika kell.

Megosztva

Forrás: Youtube

Ahogy tombol a bio, egészséges életmód, fitnessz, #nocukor felfogás a fiatalabb generációknál, úgy válik egyre nehezebbé az egészségtelennek bélyegzett gyorséttermek és üdítőitalok marketingje. Ezt még a Coca-Cola romániai részlege is elismeri, hisz legújabb reklámjukban azzal a piackutatási adattal kezdik a kisfilmjüket, hogy: „A romániai tinik 40%-a egyáltalán nem ivott Coca-Cola-t az elmúlt hónapban„, majd azzal folytatják, „de a legtöbbjük legalább egy fesztiválra kinézett tavaly nyáron„. 

McCann reklámügynökség tehát megpróbálta a kettőt ötvözni, vonzóbbá téve a fiatalok számára a nem annyira pörgő Coca-Colát. Az ital csomagolására lehúzható majd felhelyezhető karszalagot raktak, mellyel a kolozsvári Untold Festival-ra lehet jegyet nyerni.

Nem minden karszalag biztosít belépést a Martin Garrix-et, Afrojack-et, MØ-t, és Ellie Goulding-ot is felvonultató fesztre, de a márka azt reméli, hogy a fiatalok ennek ellenére hordani fogják a különböző verziókban érkező szalagokat, elvégre mindannyian ismerünk vagy ismertünk olyan embert, akinek még a 3 évvel ezelőtti Volt fesztivál bérlet is ott rohad a csuklóján.

[vembed youtube=”Z5ro5H1agck” ](EDM Sauce)

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük