Kövess minket

Aztaa

Anime fan Lil Baby társult az Axe-szal, dezodor helyett egy közös mangát dobnak piacra

Megosztva

Nerdnek lenni nem ciki többé, sőt. Tudvalevő, hogy sok rapper imádja az animéket, mi több, tény, hogy a hiphop kultúra szorosan összefonódott az animék és a mangák világával az évtizedek során. Erről magunk is írtunk a témát kiveséző 2019 áprilisi cikkünkben, akkor viszont még nem sejtettük, hogy Lil Baby is az anime fan mc-k táborát erősíti.

Pedig így van, ezen rajongását és kreatív inputját pedig nem akármilyen társulás színeiben élheti ki most az atlantai natív: Baby az AXE márkával állt össze, hogy közösen adjanak ki egy Shonen Baby nevű mangát.

„Nagy anime-rajongó vagyok, és a kreatív oldalamat is kezdem jobban kiaknázni. Ezért úgy érzem, helyes döntés volt, hogy mangát készítsünk együtt.” – mondta Lil Baby az XXL magazinnak. „Mindent beleadtam, hogy jó társproducere legyek egy Axe-mangának.” – tette hozzá a vonatkozó sajtóközleményben. „Kipróbálhattam a kreatív képességeimet, és megoszthattam a történetem egy másik részét. Remélem, az emberek élvezik ezt az új fajta megközelítést, amit kínálok.” 

A Passion Pictures és a Future Power Station által producerelt tipikus shonen stílusú manga (köszi Wikipédia: „A sónen anime és manga jellegzetessége az akciódús történet, melynek központi karaktere, a főhős egy fiú. A történetben fontos szerepet játszik a szereplők közötti erős barátság, a bajtársi kitartás és helytállás, ebből adódóan kedveltek azok a történetek, melyek szereplői sportolók vagy harcosok.”) története szerint Lil Baby, a főhős megmenti Atlanta városát a „culture vulture”-öktől, igazságot szolgáltat, és felszínre hozza a benne lakozó belső GOAT-ot – egyértelmű utalás Baby My Turn albumára, aminek borítóján egy kis kecske tűnik fel, a referencia pedig egyértelmű: Lil Baby az mc-k közt a greatest of all time. 

Ezen kihívásos küzdelemhez pedig az AXE új illatai adnak neki erőt, amit a rapper példáját követve végül Atlanta felszabadított lakosai is kipróbálnak, és „személyes glow-upra tesznek szert”. Forradalmi!

Persze nem az AXE-ról lenne szó, ha nem jönnének képbe valahogyan illatok, parfümök és dezodorok: a trendi mangakampány egy új termékük, a Walmartban kapható Fine Fragrance család promózására szolgál. A promóció úgy szól, ha veszel egyet a Fine Fragrance termékek közül, akkor lehetőséged nyílik arra, hogy meghívást kapj a Shonen Baby online bemutató eseményére, amit júliusban tartanak.

A bemutató parti július 11-én, kedden lesz majd, a rajongók WebXR-en, avagy egy virtuális valóságon keresztül tudnak majd interaktálni a manga világával, karaktereivel, és magát a könyvet is itt tudják letölteni. Ezen felül lehetőségük nyílik egy beszélgetésre Baby-vel és a manga készítőivel is.

Komoly körítés és elég nagyívű kampány egy amúgy butácska termék köré felhúzva, amit több kommentelő is szkeptikusan figyel. Mint egyikük írja ez alatt a poszt alatt, „Lil Baby nyilván nem AXE-ot fúj magára”. Másikuk így folytatja: „Mindent a bevételért, de komolyan.”, míg valaki csak annyival reagált, hogy „Hell nah.” Igazuk lenne?

(XXL)

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés