Aztaa
Az Amazon jelenleg a világ legértékesebb márkája
Tavaly még csak a harmadik volt.
![](https://stupefied-mccarthy.195-231-75-31.plesk.page/wp-content/uploads/2021/02/e5c7a937-fc8b-46ab-8adb-6ebfc6a0bbcc-2019-06-11-23-25-10.jpg)
A Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat „Brandz Top 100” felmérése szerint az Amazon értéke 302,1 milliárd dollárról 315,5 milliárd dollárra nőtt, és ezzel a legértékesebb márka a világon. A második legértékesebb márka továbbra is az Apple, 309,5 milliárd dollárral. A tavalyi első helyezett Google idén a harmadik helyre csúszott vissza, 309 milliárd dolláros márkaértékkel.
A lista további hét helyezettje a Microsoft (251,24 milliárd dollár), a Visa (177,91 milliárd dollár), a Facebook (158,96 milliárd dollár), az Alibaba (131,2 milliárd dollár), a Tencent (130,86 milliárd dollár), McDonald’s (130,36 milliárd dollár) és az AT&T (108,37 milliárd dollár).
A százas listán 15 kínai cég szerepel. A listán szereplő száz márkának az összesített értéke 7 százalékkal nőtt tavalyhoz képest.
![](https://offmedia.hu/wp-content/uploads/2021/04/Off-Media-Logo-200x87-1.png)