Zene
Az Apple Musicnak máris 10 millió előfizetője van
Bár még csak júniusban indult, de máris 10 millió előfizetővel büszkélkedhet az Apple saját streamingszolgáltatása, az Apple Music.
Kicsit nehezen indult a dolog, mert az elején sokan panaszkodtak apróbb hibákra az applikációban, de úgy tűnik fél év alatt sikerült fele annyi előfizetőt összeszednie az Applenek, mint amennyi a rivális Spotifynak van, derítette ki a Financial Times.
Legalábbis, ha az utolsó hivatalos adatot nézzük, ami a Spotify esetében 20 milliót jelent, amit pont akkor jelentettek be, mikor az AM indult. Azóta ez a szám (ha tartani tudta a növekedést a Spotify) minimum 25 milliónál tarthat, de azt se felejtsük el, hogy itt lehetőség van az ingyenes verzió használatára, így a Spotify használói egy kis reklám ellenében nincsenek rákényszerítve az előfizetésre, nem úgy az Apple Musicnál, ahol 3 hónap után muszáj perkálni. Az Apple nem túl sok exkluzív tartalommal büszkélkedhet, pedig a kezdetekkor sokan vízionálták Taylor Swift átállását az almára egy trend kezdetének, de azóta sem vitte át más nagy sztár a teljes katalógusát.
Az Apple inkább podcastekbe, és videókba fekteti az energiát, náluk debütált például sok más híres előadó mellett 2015 egyik legnagyobb slágerének vizuálja, a Hotline Bling Drake-től. Az Applenek természetesen nagyon fontos ez a rohamosan növekvő szegmens, hisz ez a jövő, nem véletlen tehát, hogy még Androidra is megjelent az Apple Music tavaly novemberben.
[vembed youtube=”NZXb_N4mCL0″ ]