Tech
Bezárja az EA a Visceral Games stúdióját
Épp egy Star Wars játékon dolgoztak, más fejezi be helyettük.


Bezárja az Electronic Arts a Visceral Games játékfejlesztő stúdiót, akik a Dead Space sorozaton, és a Battlefield Hardline-on is dolgoztak. A kiadó a weboldalán jelentette be a hírt.
A Visceral Gamest 1998-ban alapították Kaliforniában, akkor még EA Redwood Shores néven futottak. Közel 20 éves fennállásuk alatt több James Bond, Gyűrűk Ura játékot készítettek, de a legtöbben az űrhorror Dead Space-széria által ismerik őket. Utolsó játékuk a Battlefield sorozat rendőrös spin-offja a Hardline volt, melynek a kampányát fejlesztette a Visceral, míg a DICE a multin dolgozott.
A fejlesztők épp egy Star Wars játékon dolgoztak, ezt nem kaszálta el az EA, szimplán más veszi át tőlük a munkát, vélhetően az EA Worldwide vagy az EA Vancouver. Az EA azt is bejelentette, hogy változtatnak a játék stílusán, és egy sokkal nagyobb élményt nyújtó Star Wars gamet kapunk majd, ez pedig kódnyelv arra, hogy fontosabb szerepet kaphat majd a multi. Eredetileg 2019-ben jelent volna meg, de most ismeretlen időre kitolták a megjelenés dátumát.
