Kövess minket

Stílus

Ciki lett a Michael Kors táska

És ez az eladási adatokon is meglátszik.

Megosztva

Annyira jól ment egy ideig a Michael Kors márkának, hogy átesett a ló túloldalára: túl sokat adott el (illetve túl sokan koppintották), így menő dizájner-táskából divatklisé lett.

Míg a hasonló helyzetben lévő Coach időben lereagálta a jelenséget azzal, hogy kevesebb akciót hirdetett és jobb termékeket kezdett gyártani, a Michael Kors erről lemaradt, olyannyira, hogy most már melléknév is született a márkanévből az angol szlengben.

A „kors” kifejezést arra használják, aki unalmas, nincs egyedi stílusa, más szóval túl basic. Az a típus, aki Michael Kors táskát tart a karján, kezében egy Starbuckos pohár és egy iPhone, amiről Taylor Swiftet hallgat – ezek a márkák mind bekerültek a legátlagosabb brandek közé.

[pinterest]1759287333289290[/pinterest]

Ami még nem lenne nagy baj, de nem egy olyan márkánál, aki prémiumnak szeretné belőni magát. A Michael Kors eladásainak nem tett jót a basic imidzs: 7,6%-ot esett az üzletek forgalma az elmúlt időszakban, az online eladások pedig 7,2%-ot. Ugyanez igaz a Starbucks-ra, akik olyan extrákkal igyekeznek visszaszerezni a trendi státuszukat, mint a kókusztej és a cold-brew kávé.

A problémákra reagálva a Kors is bejelentette, hogy beszünteti a kedvezményes kuponokat és a családnak illetve barátoknak járó kedvezményt, de valószínűleg ennél többre lesz szüksége, ha azt akarja, hogy visszakerüljön a menő státuszba.

[pinterest]456200637235327927[/pinterest]

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés