Kövess minket

Stílus

Dzsúdló és Travis Scott stylistja is szerepel a Jägermeister első nemzetközi ruhakollekciójának kampányában

Megosztva

Forrás:

Első nemzetközi ruhakollekciójával rukkolt elő a Jägermeister, a hozzá készült kampányra pedig rögtön olyan arcokat kértek fel, mint a New York-i stílus ikon, Bloody Osiris, aki amúgy Travis Scott stylistjaként is munkálkodik, vagy épp a magyar zenei/táncos/influencer világ magyar képviselői, AKC Misi, Dzsúdló, Manuel, Regán Lili, Rudolf Mona és a Szeresd a Trashem Bébi formáció. A limitált BEST NIGHTS kollekció 2021. január 31-től kezdődően már kapható, kizárólag a bestnights.com oldalon.

Forrás:

A kollekció tizenkét exkluzív utcai ruhadarabban ötvözi a Jägermeister márka elemeit, a városi streetstyle-t és az éjszakai élet hangulatát és stílusát. Minden darab tartalmazza a németországi Wolfenbüttelben található Jägermeister központ koordinátáit, amelyek egyedülálló és összetéveszthetetlen szimbólumként kapcsolódnak a márkához. A gyártás szempontjából a Jägermeister a kiváló minőségű anyagokat helyezte előtérbe: a szövet 100%-ban organikus pamutból készült, Organic Cotton Standard (OCS) tanúsítvánnyal rendelkezik, és mindegyik darabot az EU-ban gyártják. Ezenkívül egy speciális funkcióval ellátott, úgynevezett „álcázó póló” is kiegészíti a modern BEST NIGHTS kollekciót, mely interaktív élményt is nyújt: egy Instagram AR szűrővel rejtett elemeket fedezhetünk fel a póló grafikájában.

Az exkluzív darabok a streetstyle-t életstílusként kezelő szcénát célozza meg, miközben hangsúlyozza a barátokkal töltött éjszakák jelentőségét. Habár ezen éjszakák jelenleg másképp néznek ki a globális koronavírus-járvány miatt, a Jägermeister optimista szemléletet közvetít, és bízik abban, hogy hamarosan újra szabadon és együtt ünnepelhetünk. Az elhivatottságot kiterjesztve a brand minden rendelésből egy eurót utal a United We Stream nemzetközi kulturális platformnak és streaming közösségnek, amely elkötelezett a klubkultúra támogatása iránt a világméretű válság idején is.

Forrás:

Na, de lássuk, hogy kik tűnnek fel a Jäger kampányában! Itt van elsőként a hazai újhullám egyik neonfényes képviselője, AKC Misi, akinél az egyedi, stílusos öltözködés alapvetés. „Szeretem, amikor a streetwear valami egészen különleges kezdeményezéssel párosul. Éppen ezért megtisztelő, hogy engem is beválogattak egy ilyen exkluzív, limitált létszámú kampányba és jó érzés a magyar trap zenét képviselni ebben a projektben.” – fogalmazott Misi.

Regán Lili számára is izgalmas kaland a BEST NIGHTS: „Ez a projekt teljesen passzol a stílusomhoz és tetszik, hogy ebben is kipróbálhatom magam a Jägermeisterrel karöltve, és izgatottan várom, hogy kezdjünk, az élményeimet megoszthassam!” – reagálta a felkérésre.

A fiatal, lendületes, Szeresd a Trashem csapat is a stílus elkötelezettje: “Szeretjük az egyediség és a vagányság párosulását. Már csupán azzal is ki lehet tűnni a tömegből, ha nem sűrűn találkozol a saját szetteddel az utcán. Mi a cipők megszállottjai vagyunk, de ha valamilyen ruhadarab egyedi, könnyen függővé tesz minket!”


Dzsúdló
is ad a megjelenésére – a cipő nála is kiemelt helyen van. ”Szerintem kifejezetten cool kezdeményezés a BEST NIGHTS. Üdítő, hogy egy márka követi a mostani trendeket, és olyan újítással jelentkezik, amelyek könnyen be tudnak illeszkedni a hétköznapi viseletünkbe is. Én az utóbbi időben jobban rácsúsztam a sneaker hype-ra, többek között azért, mert karantén alatt kicsit feleslegesnek éreztem mást vásárolni, a cipőket meg úgyis túlságosan féltem, hogy folyamatosan azokban szaladgáljak. Megtisztelőnek érzem, hogy egy ilyen kaliberű nemzetközi projekt részese lehetek!”

A kampány hazai megvalósításában a Jägermeister együttműködik a Footshop Budapest-tel is. „A streetwear egy őszinte önkifejezési forma, amely eredendően az esztétikáról, a közösségről és az emberi történetekről szól. Ennek tükrében a cél nálunk is mindig az volt, hogy olyan minőségi tartalmakat generáljunk, aminek van mondanivalója, gondolatébresztő és mindenki számára elérhető. A művészet, a divat vagy éppen a zene mind a kommunikációnk eszközei. Önkifejezési formák. Az intelligencia és az önálló gondolkodás hanyatlásának korában szeretnénk ismét értéket teremteni, és ízlést formálni. Ezért is gondoljuk, hogy a BEST NIGHTS kollekció nem mindennapi. Ez egy nagy múltú cég üzenete, amely ezúttal a fiatalabb generációkat szólítja meg az általuk egyik jelenleg legkedveltebb csatornán keresztül, amely a divat. Ez nem egy szokványos kollekció. Ez egy válogatott, profi csapat munkájának a gyümölcse. Ez a gyümölcs pedig olyan “véleményvezérek” segítségével jut el a közönséghez, akik az élet különböző területein folyamatosan egyedi és maradandó dolgokat alkotnak. Nekünk az egész projektben a Jägermeister hozzáállása tetszett a legjobban, ezért is mondtunk egyből igent a közös munkára. Végtelenül tiszteljük az olyan márkákat, akik nyitnak a saját komfortzónájukon kívül eső követők felé, és nem félnek számunkra alapvetően ismeretlen vizekre evezni, új csatornákkal kísérletezni.” – foglalta össze Bornemissza Márk brand manager az együttműködés hátterét. 

Forrás:

Távol, de együtt – a BEST NIGHTS kollekció összeköt

A BEST NIGHTS nemzetközi kampányában több meghatározó nemzetközi divat ikon is közreműködik. Köztük a modell és tervező Lisa Anckarman (Svédország), a rapper és divatfanatikus Dalibor Stofan, más néven DALYB (Szlovákia), a blogger és cipőszakértő Christopher Blumenthal (Németország), valamint a föld „valószínűleg legidősebb utcai ruházati tehetsége”, Alojz Abram a.k.a. Gramps (Németország).

A jelenlegi koronavírus-járvány miatt a nemzetközi tehetségek nemcsak a kollekció modelljei, hanem saját kampány-anyagokat is készítenek. A forgatásokhoz a Jägermeister minden modellnek egy speciális kamera készletet küldött. A felkért művészek így ötvözik a BEST NIGHTS darabokat a saját egyedi stílusukkal, az anyagok a nemzetközi kampány részeként lesznek majd láthatók mind a Jägermeister, mind a művészek közösségi média csatornáin.

A kollekció limitált darabjai 2021. Január 31-től lesznek elérhetők a www.bestnights.com oldalon Magyarországon, és 21 másik országban Európában, Észak-Amerikában, Dél-Afrikában és Ázsiában (Taiwan).

A BEST NIGHTS kollekciót és a hozzá kapcsolódó kampányt a la red Berlin német ügynökséggel együttműködve fejlesztették ki.

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük