Kövess minket

Aztaa

Ez a cég milliókat költött arra, hogy kibéreljenek pár óriásplakátot, majd teljesen üresen hagyták őket

Reklámmentes kari.

Megosztva

Egyszerű, de nagyszerű – bár valószínűleg sokakat értetlenkedésre késztető – projekttel rukkolt elő a kanadai Wunder kreatív ügynökség az Új-Skóciában található Halifaxban. A cég dolgozói direkt a karácsonyi rohanás időszakára időzítve valósították meg új kampányukat, melyhez forintba átszámolva nem kevesebbet, mint három milliót költöttek.

A busás összeget csakis hirdetési felületek, többek közt billboardok, buszmegállók és újságok bérlésére fordították, az említett felületekre pedig (dobpergés!) az égvilágon semmit sem tettek. Üresen és fehéren maradt tehát jó pár óriásplakát, a buszok oldala, a helyi újság néhány lapja, sőt, a rádió is elhalkult egy darabig, mivel a Wunder még rádióreklám-szpotokat is bérelt, tehát nem csak látható, hanem hallható formában is SEMMIT kreáltak, ezzel egy kis nyugalmat hozva azon emberek életébe, akiknek az elmúlt pár hét csakis a szaladgálásról és a káoszról szólt az ünnepek előtti zsongás miatt. 

Forrás:

Forrás:

Forrás:

A projekt bravúros módon a White Christmas, azaz a Fehér karácsony nevet kapta, a megálmodói ezzel a szemmel látható, egyértelmű jelentésen (sok fehér felület) túl metaforikus mögöttes tartalommal is megtöltötték a projektet. A Wunder – mely valójában ugyanúgy reklámokból él, mint minden más hasonszőrű cég – arra buzdít minket, hogy kicsit lassítsunk le, próbáljuk kiszűrni a körülöttünk zajló szinte fojtogató káoszt és csak fújjunk egyet. Mindezt abban a korban, ahol minden az információk korlátlan áramlásáról szól. 

Forrás:

Forrás:

Forrás:

Forrás:

(Urbanplayer)

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés