Stílus
Kanye West Yeezy Gap kabátja 2 milliárd forintot hozott egy nap leforgása alatt
Mickey Drexler, a Gap márka volt elnök-vezérigazgatója interjút adott a Yahoo Finance Live-nak, melyben természetesen Kanye West és a cég partnerségéről is beszélt.
Drexler elmondása szerint a 2020 júniusában bejelentett 10 évre szóló (!) társulás abszolút nyereségesnek bizonyult, olyannyira, hogy az első kiadásra szánt, előrendeléssel beszerezhető termék, nevezetesen egy nejlon anyagú kék dzseki rögtön sold out lett, és 7 millió dollárt, átszámolva 2 milliárd forintot hozott a konyhára.
Mindezt úgy, hogy a darab hivatalosan még kész sincs, csak az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni és csak ősszel indul a gyártás és postázás, szintén kizárólag az USA államaiba.
A deal bejelentése egyébként már tavaly óriásit dobott a Gap ázsióján: a brand részvényei 40 év után először repültek az egekbe.
A Mickey-interjú meglepő részeket is tartalmazott: az egykori CEO azt nyilatkozta, hogy bár a nagyszabású társulás rögvest sikert aratott, Kanye talán mégsem a legmegfelelőbb ember egy hosszútávú partnerkapcsolatra. Drexler szerint Mr. Westnek nehezen megy a céges együttműködés, „a Gap pedig egy nagy cég”, és bár nem kéne ezt mondania és rossz bevallani, de „>>mondta<< neki, hogy ne kössön szerződést, mert nincs értelme.”
A céget közel két évtizede otthagyó vezérigazgató azt is elismerte, hogy „Kanye egy okos figura, de nem kellett volna megkötnie a dealt, ahogy a GAP-nek sem.”
A társulás új darabjait, köztük az első DONDA listening bulin viselt piros színű dzsekit az év végére várhatjuk.
Kanye West egyébként épp a minap tartotta meg a rég várt és még mindig a levegőben lógó DONDA lemez második bemutató-eseményét, előtte pedig livestreamet is tartott. A korong az Apple Music szerint holnap tényleg jön és 24 számot fog tartalmazni.